فردا نماینده های بسکتبال تهران و آبادان برای صعود به فینال لیگ برتر این فصل مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۶
نبرد بزرگ بر سر صعود به فینال بسکتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، با به پایان رسیدن تعطیلات سال جدید، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از فردا با دیدار دو تیم شیمیدر و نفت آبادان آغاز می‌شود و احتمال دارد دومین فینالیست لیگ هم در این مسابقه مشخص شود. نماینده تهرانی در شرایطی راهی آبادان شده که سه بر دو از حریفش پیش است و با کسب پیروزی می‌تواند فینالیست شود با این حال کار دشواری برابر تیم جنوبی دارد که همیشه در خانه خوب کار کرده و نتیجه گرفته‌است.

شیمیدر که تا این مرحله از لیگ با دو بازیکن خارجی رقابت‌هایش را ادامه می‌داد اکنون با جذب نیکولاس تسکیتیشویلی گرجستانی ستاره اسبق مهرام که در لیگ لبنان حضور داشت ترکیبش را قدرتمند کرده است.

در طرف دیگر میدان نفت آبادان در دیدار خانگی قبلی نماینده تهران را شکست داده و امیدوار است دوباره با حمایت هوادارانش کار را برابر کند و همچنان امیدوار به حضور در فینال باشد.

پتروشیمی تیم فینالیست لیگ نیز همچنان منتظر است تا حریفش را بشناسد و این روزها با حضور حامد حدادی تمرین‌هایش را ادامه می‌دهد. شاگردان شاهین‌طبع با کسب یک پیروزی برابر شهرداری تبریز به نیمه‌نهایی رسیدند و با یک برد برابر شهرداری اراک به دیدار نهایی صعود کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها