فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری جاعل حرفه‌ای که به بهانه فروش انشعاب آب و گاز از 40 نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۱

به گزارش جام‌جم، سردار سیدمحمود میرفیضی در این‌باره گفت:‌ در پی شکایت نماینده حقوقی شهرداری گرگان مبنی بر ارائه سند مشکوک به جعل درخصوص حفاری و اخذ انشعاب گاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این‌باره نشان داد فردی با اغفال شهروندان و دریافت مبالغی وجه نقد اقدام به تهیه مجوز حفاری انشعاب گاز و آب می‌کند. در ادامه 9 نفر از مالباختگان نیز شناسایی شدند و پس از تحقیقات مشخص شد جاعل کلاهبردار با اغفال شهروندان، مبالغ زیادی وجه نقد از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان این که متهم با زیرکی خاص، در مدت زمان کوتاه محل سکونت خود را تغییر می‌داد، تصریح کرد: با شگردهای خاص پلیسی و هماهنگی مراجع قضایی، محل سکونت وی شناسایی و با مراقبت‌‍‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام وی در یک عملیات پلیسی
دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی متهم اعتراف کرد با دریافت وجه نقد، برای 40 نفر از شهروندان مجوز حفاری انشعاب آب و گاز تهیه کرده است.

سردار میرفیضی با بیان این که تلاش پلیس برای شناسایی شاکیان دیگر همچنان ادامه دارد، ‌خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها