سیزده بدر بارانی در شمال کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام بارش در اکثر محورهای استان های کشور به مسافران نوروزی توصیه کرد تا زمان بازگشت از سفر خود را برنامه ریزی کرده تا در ترافیک های سنگین گرفتار نشوند.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۵
سیزده بدر بارانی در شمال کشور

به گزارش جام جم آنلاین ،سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به این که محور هراز که روز گذشته به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود بازگشایی شد افزود: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در مسیر بازگشت محور چالوس به کرج مشاهده می شود.

وی ادامه داد: همچنین در استان های مازندران، خراسان رضوی و استان گلستان در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است.

رحمانی اضافه کرد: همچنین در استان های گیلان محورهای رشت ـ لاهیجان، چابکسر ـ تالاش، استان کرمانشاه محور پاوه ـ جوانمرد و روانسر، استان کرمان محورهای بافت، سیرجان و شهر بابک و در خراسان جنوبی محور طبس و فارس بارش باران گزارش شده است.

به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیک روان برخوردار است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مسافران نوروزی توصیه کرد تا بازگشت خود را به روزهای پایانی تعطیلات نوروز موکول نکرده و بازگشت خود را برنامه ریزی کنند تا در ترافیک های سنگین گرفتار نشوند.

رحمانی تاکید کرد: از روز گذشته تا کنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

مازندران بارانی

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران نیز وضعیت هوای استان را تا روز جمعه سیزدهم فروردین ابری و بارندگی پیش بینی کرد

احمد اسدی افزود: از امروز هوای استان ابری،همراه با باران و وزش باد و در ساعات پایانی روز و شب هم شاهد کاهش ناپایداری هوا خواهیم بود.از فردا پنجشنبه هوای استان نیمه ابری تا ابری و از بعدازظهر به تدریج از غرب استان همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش به صورت برف است.

وی ادامه داد: وزش باد فردا در برخی از مناطق هم شدید پیش بینی شده است.

اسدی وضعیت هوای مازندران را برای روز جمعه که مصادف با روز طبیعت و سیزده بدر است را ابری همراه با بارش باران پیش بینی کرد و گفت: در اواخر روز نیز وزش باد، کاهش دما و رعد و برق نیز را شاهد خواهیم بود

بر همین اساس بارش باران و کاهش دما؛ پایان زودهنگام تعطیلات را برای مسافران نوروزی مازندران رقم زد و در ساعات اولیه روز چهارشنبه جاده های استان را با ترافیک نیمه سنگین مواجه کرد

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این باره گفت :هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای خروجی این استان به سمت پایتخت حاکم است.

عباسعلی نجفی به رانندگانی که قصد تردد درمحورهای مازندران را دارند، توصیه کرد با صبر و حوصله و سرعت مطمئن در جاده ها حرکت کنند.

مدیریت بحران مازندران نیز به دنبال پیش بینی احتمالی بارش های سیل آسا در استان از مسافران و مجاوران خواست تا از بیتوته کردن در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

براساس آمار تاکنون 18 میلیون تردد در محورهای این استان به ثبت رسید و اقامت هشت میلیون نفر شب مسافر نوروزی نیز در این استان به ثبت رسید.

.

.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها