رسانه ملی در استان ها

ایران کوچک در قاب تلویزیون

پس از شکل‌گیری استان البرز، استودیوی پخش تلویزیونی و ایجاد بخش‌های مختلف اداری، فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز البرز راه‌اندازی شد و برنامه آزمایشی خود را با سه ساعت برنامه طی روز در دی ماه 91 آغاز کرد و در ادامه با تولید هشت ساعت برنامه، ادامه مسیر داد و 4 خرداد سال 92 همزمان با ایام سالروز خرمشهر قهرمان، شبکه استانی البرز با 12 ساعت پخش در روز به طور رسمی در زمره شبکه‌های استانی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۶۱۵
ایران کوچک در قاب تلویزیون

به گزارش جام جم سیما ، مخاطبان رادیو البرز می‌توانند روی موج اف. ام ردیف 94.9 مگاهرتز برنامه‌ های این شبکه را بشنوند.

از مهم‌ترین تولیدات صدا و سیمای البرز در سال 94 می‌توان به مستندهای «سمفونی حماسه» و «یار هفتاد و پنج ساله» در سیما و برنامه‌های رادیویی یک کهکشان ستاره، کوچه پیان، شب بلورین و قلم چرخک اشاره کرد.

همچنین سال 94 یک مستند گزارشی 20 دقیقه‌ای به نام «بارون می‌یاد جرجر» به بخش نهایی جشنواره بین‌المللی رادیو و مستند 15 دقیقه‌ای به نام «پیرغلامان» به جشنواره بین‌المللی پیرغلامان راه پیدا کرده است.

شبکه استانی سیمای البرز ویژه برنامه شب تحویل سال را با عنوان (بوی عیدی) با بخش‌های مختلف تدارک دیده و در ایام تعطیلات نوروزی نیز برنامه‌های ترکیبی به همراه بخش‌های جذاب را برای مخاطبانش برنامه‌ریزی کرده است.

همچنین ویژه برنامه تحویل سال با نام تحویل بهار، خوش به حال روزگار و کوچه باغ البرز به صورت روزانه برای شنوندگان رادیو البرز پخش خواهد شد.

ویژگی خاص استان البرز به مثابه ایران کوچک می‌تواند در تولیدات این مرکز با اولویت‌بخشی به خرده فرهنگ‌های اقوام مختلف که در استان حضور دارند، مورد توجه قرار بگیرد.

ویژه نامه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها