اولین تک‌آهنگ رسمی گروه «پالت» منتشر شد

فراخوان «پالت» به هوادارانش برای ساخت ویدئو کلیپ

پس از سال‌ها، تهران دوباره میزبان کنسرت های نوروزی می‌شود

«پالت» نوروز ۹۵ کنسرت می‌دهد

نوروز سال ٩۵، گروه «پالت» هم در کنار دیگر هنرمندان نامدار موسیقی ایران، در قالب «جشنواره نوروزگار»، با مخاطبان خود دیدار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۷
«پالت» نوروز ۹۵ کنسرت می‌دهد

به گزارش جام جم نوا، پس از چند سال رکود در اجراهای نوروزی پایتخت، برج میلاد با «جشنواره نوروزگار» به استقبال بهار رفته است. این جشنواره که قرار است در بخش های مختلفی برگزار شود، در بخش موسیقی خود، میزبان گروه هایی نظیر «پالت»، «دنگ شو»، «چارتار» و خوانندگانی چون مازیار فلاحی می شود تا اهالی و دوستداران موسیقی، در تعطیلات نوروز هم بتوانند برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

«پالت» که به تازگی در برج میلاد اجرای موفقی را در جشنواره موسیقی فجر پشت سر گذاشته است، شامگاه پنجشنبه 5 فروردین ماه، بار دیگر در این سالن ١٧ نفره، قطعات خاطره انگیزی از هر دو آلبوم خود را روی صحنه خواهد برد.

امید نعمتی، خواننده «پالت» درباره ویژگی این اجرا گفت: «در این چند سال به رغم دعوت مکرر هواداران عزیزمان و تلاش های فراوانی که برای اجرا و ملاقات با مخاطبانمان در شهرهای مختلف کشور داشته‌ایم؛ هنوز موفق به برگزاری کنسرت در بسیاری از نقاط ایران نشده‌ایم. از این رو پس از پیشنهاد مدیریت برج میلاد برای حضور در این جشنواره، فرصت را مغتنم شمردیم تا ضمن دیدار مجدد با همراهان همیشگیمان در پایتخت، با توجه به فراغت مخاطبان شهرستانی در ایام نوروز، در تهران چشم انتظارشان باشیم. البته قول می‌دهیم که دست از تلاش بر نداریم و هر طور شده امسال این فاصله را با اجرا در شهرستان‌ها، کم و کمتر کنیم.»

نعمتی در ادامه به هواداران «پالت» مژده داد: «در این روزهای پایانی سال با اشتیاق مشغول ضبط قطعه جدیدی هستیم که برای اولین بار در کنسرت اخیرمان اجرا و با استقبال مواجه شد و امیدواریم بتوانیم آن را به زودی به انتشار برسانیم.»

این تک قطعه که نخستین اثر تازه «پالت» پس از انتشار آلبوم «شهر من بخند» به شمار می رود، در روزهای ابتدایی نوروز ٩5 منتشر خواهد شد.

گروه «پالت» قرار است پنجم فروردین ماه، ساعت ١ شب در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه برود که بلیت فروشی آن از همین امروز از طریق سامانه «ایران کنسرت» آغاز شده است.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها