عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با جام جم آنلاین:

آمریکا شیطنت کند،نتیجه برجام تغییر خواهد کرد!

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که غرب و آمریکا به شیطنت های خود ادامه داده و محدودیتی علیه ایران به بهانه آزمایش های موشکی ایران اعمال کنند ممکن است نتیجه برجام تغییر کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۸
آمریکا شیطنت کند،نتیجه برجام تغییر خواهد کرد!

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین با اشاره به بی نتیجه ماندن جلسه روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل به منظور بررسی رزمایش اخیر موشکی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا اعلام کرده بود که اینگونه آزمایش های موشکی در در حوزه برجام قرار نگرفته و نقض کننده آن نیست.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انجام آزمایش های موشکی از سوی ایران را در چارچوب برنامه های دفاعی کشورمان دانست و افزود: این موضوع خارج از محدوده برجام است و ارتباطی با آن ندارد بنابراین در صورتی که غرب و آمریکا بر نظرات خود در این ارتباط اصرار داشته باشد جمهوری اسلامی ایران همان راه قبلی خود را دنبال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در نظر گرفتن اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه آزمایش های موشکی ایران اعمال محدودیتی بیش از اندازه بر ایران و خارج از چارچوب برجام است و ایران نیز از قبل اعلام کرده است که انجام آزمایش های موشکی ایران جزو خطوط قرمز کشورمان است.

سبحانی نیا با اشاره به اینکه به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای یعنی برجام نشان داد که نباید محدودیتی برای ایران اعمال شود گفت: انجام آزمایش های موشکی از سوی ایران برای حمل کلاهک هسته ای نبوده و برای اهداف دفاعی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مخالفت روسیه با اعمال تحریم علیه ایران به بهانه انجام آزمایش های موشکی ایران را نیز در راستای حق ایران در زمینه انجام این آزمایشات دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها