اعضای باند آدم‌ربایی که پیرمردی را ربوده و با کارت بانکی او سکه طلا می‌خریدند در عملیات‌های جداگانه پلیس دستگیر شدند.یکی از اعضای این باند که با پول‌های سرقتی قصد ازدواج داشت، پای سفره عقد دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۲
دستگیری آدم‌ربای فراری پای سفره عقد

به گزارش جام‌جم ، بهمن امسال مردی باحضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن پسرعموی سالخورده‌اش خبر داد و گفت: او پولدار است و به تنهایی در تهران زندگی می‌کرد. خانواده‌اش هم در اروپا بودند. چند روزی است از او خبری نیست و مستاجرش هم ناپدید شده و به او مشکوک هستم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان پلیس آگاهی مستاجر او را دستگیر کردند.

وی به ربودن و اخاذی از پیرمرد با کمک همدستانش اعتراف کرد و گفت: طبق نقشه یکی از همدستانم در تماس با صاحبخانه‌ام مدعی شد که مامور اطلاعات است و باید برای ملاقات با او به بوستانی حوالی خانه‌اش بیاید. وقتی به محل قرار آمد، او را با آمپول بی‌هوش کردیم و به خانه‌ای ویلایی در شمال کشور بردیم. کارت‌های بانکی این مرد را دزدیده و با آن 200 میلیون تومان سکه طلا خریدیم اما یکی از اعضای باند سکه‌ها را سرقت کرد.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند و رهایی گروگان آغاز شده بود، شاکی با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد آدم‌رباها پس از یک هفته پسر عمویش را در خیابان رها کرده و گریخته‌اند. در ادامه دو عضو دیگر باند هنگام خرید دوباره سکه طلا با کارت بانکی پیرمرد و مشکوک شدن طلافروش شناسایی و دستگیر شدند.

آخرین عضو باند که با سرقت 200 میلیون تومان سکه گریخته بود نیز پای سفره عقد شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از فرار به اصفهان رفته و با پول‌های سرقتی قصد ازدواج داشت.

با هماهنگی قضایی دستور انتقال این متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران صادر شد تا از او تحقیق و پول‌های سرقت‌شده از پیرمرد هم کشف و تحویل وی شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها