آیا تاکنون تصور کرده اید که درون قلب یا دستگاه گوارش تان چه می گذرد، این تی شرت به شما کمک می کند که از طریق موبایل داخل بدنتان را ببینید .
کد خبر: ۸۸۷۶۲۳
ابداع تی شرتی که واقعا بدن نما است!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هافینگتون پست، محققان به تازگی ادعا کرده اند که موفق به تولید تی‌شرتی منحصر به فرد به نام Virtuali-Tee شده اند که قادر است تمامی قسمت‌های داخلی بدن انسان را نشان دهد.

این تی‌شرت به گونه ای طراحی شده است که فرد مقابل می تواند با استفاده از یک گوشی هوشمند و یا تبلت و با قرار دادن آن بر روی نقاط مورد نظر، تصاویری انیمیشنی و شبیه به عکس های گرفته شده با اشعه ایکس را از آنچه که درون بدن فرد مقابل می گذرد مشاهده کند.

براساس این گزارش اگر افراد از یکی از هدست های واقعیت مجازی همچون گوگل کاردبورد، گیر وی‌آر سامسونگ و غیره استفاده کنند می توانند با کمک اپلیکیشن ویژه این تی شرت یعنی Virtuali-Tee به صورت مجازی به قسمت های مختلف بدن انسان سفر کنند.

شرکت Curiscope که ساخت این تی‌شرت را انجام داده است امیدوار است که این فناوری بتواند انقلابی در دستاوردهای علمی بوجود آورده و از آن برای آموزش زیست شناسی وآناتومی بدن به دانش آموزان و دانشجویان استفاده کرد .

این شرکت اعلام کرده است که در صورت تامین هزینه های تولید که بالغ بر 100 هزار دلار برآورده شده تولید این محصول از ماه آگوست آغاز خواهد شد البته در عرض 48 ساعت توانسته است 30 هزار دلار سرمایه از سوی مشتریان جذب کند.

مترجم: مریم فلاحی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها