مسعود مصدق پور به نفع آرین غلامی از حضور در تیم ملی شطرنج انصراف داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۰
حمایت دسته جمعی از شطرنج باز نوجوان

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ، روز گذشته (یکشنبه) آرین غلامی، شطرنج باز 14 ساله ایران به نشانه اعتراض از خط خوردنش از لیست تیم ‌ملی شطرنج ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی تیمی آسیا جلوی درب فدراسیون تحصن کرد.

با خط خوردن آرین غلامی، مسعود مصدق پور قهرمان رده سنی زیر 18 سال جهان جایگزین وی در تیم ‌ملی شد، اما وی به دلیل حمایت از آرین غلامی از عضویت از تیم ‌ملی انصراف داد.

همچنین ملی‌پوشان زیادی حمایت خود را از آرین غلامی اعلام کردند و درخواست دارند که وضعیت کنونی شطرنج کشور تغییر کرده و همچنین درخواستشان این است که انتخابی تیم ‌ملی بر اساس انصاف صورت گیرد.

مسعود مصدق پور متن کوتاهی را در اختیار ایسنا قرار داده و انصراف خود را از تیم ‌ملی برای مسابقات تیمی آسیا را اعلام کرده است که به شرح زیر است:

با سلام خدمت خانواده بزرگ شطرنج

این جانب "مسعود مصدق‌پور" انصراف از تیم ملی و حمایت خودم را مبنی بر شایستگی آرین عزیز اعلام می دارم و امیدوارم که این مسائل هر چه زودتر ختم به خیر شود.

همچنین آرین غلامی ملی‌پوش 14 ساله شطرنج نیز با تشکر از مصدق‌پور اعلام کرد:" خیلی خسته شدم اما حمایت های شما خستگی را از تنم بیرون آورد. هم از تک تک عزیزان که از من حمایت کردند و هم از مسعود مصدق پور دوست عزیز و بزرگوارم ممنونم. برایم دعا کنید."

همچنین طی پیام‌هایی بسیاری از شطرنج بازان کشور حمایت خود را از آرین غلامی و مسعود مصدق پور اعلام کرده‌اند. بسیاری از شطرنج بازان مطرح از جمله الشن مرادی، پرهام مقصودلو، شاهین لری پری زنگنه، پویا ایدنی (نفر اول رنکینگ کشور) و سارا السادات خادم الشریعه حمایت خود را از آرین غلامی از طریق صفحات مجازی اعلام کردند.

همچنین آرین غلامی از کسانی که از وی حمایت کردند تشکر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها