۳ روز عزای عمومی در خراسان رضوی اعلام شد

استاندار خراسان رضوی در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی ۳ روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۶
۳ روز عزای عمومی در خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علیرضا رشیدیان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و بزرگ خادم حرم رضوی مرحوم آیت الله واعظ طبسی سه روز عزای عمومی اعلام کرد و از آحاد مختلف مردم خواست تا با حضور در مراسم تشییع تولیت آستان قدس رضوی قدرشناسی خود را از خادمان صدیق کشور به منصه ظهور برسانند.

در پیام استاندار آمده است: با عنایت به نقش و سهم بزرگ و بی بدیل آن بزرگوار در تاریخ مبارزات ملت ایران و استان های شرق کشور و مدیریت فوق العاده ی آن فقید در تولیت آستان قدس رضوی، به منظور بزرگداشت ارتحال آن مرحوم فردا شنبه ۱۵ اسفندماه تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس در شهرستان مشهد تعطیل است.

وی همچنین از عموم شهروندان، زائران و مجاوران، ائمه عزیز جمعه و جماعات و علمای حوزه های علمیه، اساتید، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و روسای سازمان ها و نهادها، کسبه، بازاریان و اصناف دعوت کرد تا در مراسم تشییع و خاک سپاری آن فقید سعید که ساعت ۹ صبح روز شنبه از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزار می گردد شرکت کنند و قدرشناسی خود از خادمان صدیق کشور را در عالی ترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها