معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد

دلایل عدم اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

سعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از مطالبات مربوط به معلمان حق‌التدریس پرداخت خواهد شد، در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۴
دلایل عدم اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

به گزارش جام جم آنلاین، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات نیروهای حق التدریس اظهار داشت: به دلیل اینکه نیرهایی که به صورت حق التدریس از مهرماه وارد آموزش و پرورش شده بودند، در اعتبارات ما لحاظ نشده‌اند، با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تلاش هستیم از اعتبارات تخصیص 12 ماهه که طی روزهای آتی مشخص می‌شود بخشی از مطالبات آنها را تأمین کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا مطالبات مهر، آبان و آذر نیروهای حق التدریس را طی هفته‌های آتی پرداخت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: سازمان بازنشستگی کشوری محاسبه کرده که در بازنشستگی پیش از موعد هر فرد 4 سال زودتر بازنشسته می‌شود بنابراین این موضوع فشاری را به اعتبارات این سازمان وارد می‌کند و توانایی پرداخت پاداش پایان خدمت آنها وجود ندارد.

بطحایی خاطرنشان کرد: دستگاه مربوطه باید اعتبارات مربوط به آن 4 سال را تأمین کند تا سازمان بازنشستگی بتواند حکم بازنشستگی پیش از موعد را صادر کند.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها