قطار بین المللی نخجوان - مشهد راه اندازی می شود

در جریان مذاکرات کارشناسی بین مسولین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مسائل فنی و اداری راه اندازی قطار بین المللی مسافربری نخجوان – مشهد – نخجوان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۰
قطار بین المللی نخجوان - مشهد راه اندازی می شود

منصور آیرم سرکنسول کشورمان در نخجوان با بیان این خبر در گفتگو با جام جم آنلاین افزود: بر اساس مذاکرات انجام شده، این قطار مسافرین را در مسیر شهر نخجوان – جلفا- تبریز- تهران – مشهد و بالعکس جابجا خواهد کرد و با توجه به اینکه در حال حاضر خط ریلی این مسیر وجود دارد، پس از نهائی شدن مسائل فنی امکان راه اندازی آن در آینده نزدیک وجود دارد.

در این مذاکرات که در تاریخ 12/12//94 در نخجوان انجام شد، جعفری مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و موسوی مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی و غربی وشیخ امیر اف معاون بخش مسافری راه آهن آذربایجان و ماهر علی یف رئیس راه آهن جمهوری خود مختار نخجوان شرکت داشتند.

نتیجه مذاکرات در نشستی که فردا با حضور مسولین عالی راه آهن های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نخجوان برگزار می شود مورد بررسی نهائی قرار می گیرد و در صورت حصوص توافق، گام عملی راه اندازی قطار بین المللی نخجوان – مشهد برداشته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها