تبهکاران

مادر قاتل

مگان هانتسمن زن 40 ساله‌ای است که ‌ آوریل‌ 2014 به جرم قتل شش نوزاد تازه متولد شده‌اش در ایالت یوتای آمریکا دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۱
مادر قاتل

به گزارش جام جم آنلاین،هانتسمن که در حال حاضر فقط دو دختر زنده دارد به پلیس گفت برای آن که توان مراقبت از فرزندانش را در زمان نبود پدرشان داشته باشد به مصرف متامفتامین اعتیاد پیدا کرده بود.

او اعتراف کرد که حتی در زمان بارداری نیز قصد سقط جنین داشته‌، چراکه مصرف مواد مخدر به او این توهم را می‌داد که نمی‌تواند از پس مراقبت از فرزندانش برآید.

به گزارش رسانه‌های محلی، وکیل مدافع هانتسمن در طول دادگاه اصرار داشت با بیمار جلوه دادن موکلش از جرم او بکاهد.

او با نشان دادن چند نامه از دو دختر زنده موکلش که حاکی از عشق مادر و فرزندی میان آنها بود، سعی داشت به دادگاه اثبات کند اگر موضوع اعتیاد و افسردگی شدید هانتسمن در میان نبود، وی هرگز دست به کشتن فرزندانی که از گوشت و خونش بودند، نمی‌زد.

اما در نهایت هانتسمن که می‌دانست به خاطر اعمال وحشیانه‌اش در دادگاه محکوم شناخته می‌شود، مسئولیت تمام قتل‌ها را به عهده گرفت.

مسئول رسیدگی به این پرونده در گزارشی اعلام کرد که این مادر، فرزندان تازه متولد شده‌اش را ‌ در بغل می‌گرفته و با فشار دادن گردن کوچکشان، آنها را خفه می‌کرده و به قتل می‌رسانده است.

براساس این گزارش وی پس از قتل هر نوزادش، آنها را در انبار خانه‌اش مخفی می‌کرده است. پس از تحقیق و تجسس کارآگاهان و تیم پزشکی قانونی مشخص شد از هفت نوزاد درون انبار فقط یکی از آنها مرده به دنیا آمده و شش نوزاد دیگر همگی به دست مادرشان کشته شده‌اند.

هانتسمن در دادگاه درباره نحوه قتل نوزادانش چنین گفت: «نوزادان کشته شده من به مدت ده سال یعنی از 1996 تا 2006 به دنیا آمدند و من به دلیل ناتوان بودن در نگهداری‌شان آنها را پس از تولد خفه می‌کردم.

سپس به آنها لباس می‌پوشاندم و درون یک کیسه پلاستیکی قرار می‌دادم و در آخر تمامی آنها را در این سال‌ها درون جعبه‌ای در انبار نگهداری می‌کردم.»

دارن وست، همسر این زن که به‌خاطر شغلش بیشتر مواقع در ماموریت و سفر بود، ‌زمانی این ماجرا را فهمید که در‌سال 2014، پس از سال‌ها تصمیم گرفت دستی به سر و روی انبار خانه‌شان بکشد.

در آن زمان بود که با جعبه‌ای بزرگ روبه رو شد و پس از باز کردن آن در کمال ناباوری با اسکلت هفت نوزاد روبه‌رو شد.

از این رو سریع پلیس را از این اتفاق آگاه کرد. با ورود پلیس به این ماجرا مشخص شد ‌ هانتسمن در تمام این سال‌ها بارداری‌اش را به دلیل دوری از همسرش پنهان می‌کرده و پس از تولد نوزادانش بدون آن که او متوجه شود آنها را به قتل می‌رسانده است.

به دلیل این گزارش و اطلاع نداشتن وست از این جرایم، تمامی اتهامات از وی برداشته شد و هانتسمن تنها متهم این پرونده شناخته شد.

به گفته همسایگان این زن، وی در تمام این سال‌ها بقدری لاغر بود که هیچ کس گمان نمی‌کرد او باردار باشد.
از این رو همه آنها در عجب بودند که او چگونه با چنین اندام لاغری هفت بار باردار شده و آنها متوجه این موضوع نشده‌اند.

در نهایت با روشن شدن ماجرا، دادگاه هانتسمن را تنها مجرم قتل شش نوزاد شناخت و این مادر را به حبس ابد محکوم کرد.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها