تبهکاران

فرزند شرور

آخرین هفته آوریل 2005 مصادف با جشن فارغ التحصیلی پسر 16‌ساله‌ای به نام آدام ساپیکسکی از کارولینای شمالی بود که بحثی شدید در خانه بین او و پدر و مادرش بر سر نمرات و معدلش اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۸
فرزند شرور

به گزارش جام جم آنلاین،پس از گذشت دقایقی، بحث میان آنها چنان بالا گرفت که آدام کنترل خود را از دست داد و با تفنگ ساچمه‌ای، سه مرتبه به پدرش و دو مرتبه به مادرش شلیک کرد و آنها را کشت.

پس از کشته شدن آنها، آدام دست به کار شد و جنازه بی‌جان پدر و مادرش را کشان‌کشان به سمت انباری برد و آنها را پشت انبوهی از لوازم مستعمل پنهان کرد.

سپس به طرف خانه بازگشت و با تمیز کردن خانه، ظاهر آن را به حالت اولش بازگرداند.

حال گمان می‌کنید پس از این اتفاق وحشتناک آدام چه واکنشی نشان داد؟ او با آرامش تمام لباس‌هایش را پوشید و به مجلس رقص فارغ‌التحصیلی مدرسه‌اش رفت.

پس از آن نیز دوستانش را به خانه دعوت کرد تا ادامه جشن را تا پاسی از شب در آنجا برگزار کنند!

اما از آنجا که دوستان آدام از قتل و جنازه‌های داخل خانه بی‌خبر بودند، وجود بوی بسیار بدی که در خانه پیچیده بود، برایشان سوال‌برانگیز بود.

اما با این حال آدام روحیه خود را از دست نداد و به آنها گفت این بوی بد به خاطر وجود مقداری غذای فاسد شده در یخچالشان است.

در پی این ماجرا، آدام دو هفته بعد را بین خانه و هتل در رفت و آمد بود، به همین دلیل برای همسایگان سوال پیش آمد که چه اتفاقی برای پدر و مادر او افتاده که این همه مدت پسرشان را تنها گذاشته‌اند.

از این‌رو پلیس را مطلع کردند. با ورود پلیس به خانه آنها، اجساد پدر و مادر آدام که در یک پتوی مسافرتی پیچیده و پشت در انباری پنهان شده بودند، توسط ماموران پیدا شد.

در پی آشکار شدن حقیقت، پلیس آدام را به جرم قتل والدینش دستگیر کرد. پس از بازجویی و تحقیقات پلیس، حقیقت تلخ دیگری نیز مشخص شد.

براساس اعترافات آدام، پدر او در اثر شلیک گلوله اول بلافاصله نمرده و تا لحظاتی سینه‌خیز به طرف پسرش حرکت می‌کرده، اما زمانی که به او رسیده، آدام با سنگدلی تمام گلوله دوم و سوم را به پدرش شلیک و کار او را تمام کرده است.

خواهر آدام درباره جنایت برادرش به خبرنگاران گفت: «از آن زمان که به خاطر جنایت آدام از داشتن پدر و مادرم محروم شدم، فقط با یک کلمه می‌توانم خودم را توصیف کنم؛ یتیم!

بله من یتیم شدم و از امروز به بعد روزی نیست که بتوانم این تنهایی ناگهانی را فراموش کنم.» پس از تشکیل دادگاه و مشخص شدن حکم آدام، رسانه‌ها اعلام کردند که وی به 24.5 سال حبس برای قتل پدرش محکوم شده است.پس از اتمام این مدت نیز باید 25 سال دیگر برای قتل مادرش در زندان سپری کند.

هرچند وکیل او در تلاش است تا با اثبات عدم سلامت عقلی و روانی، آدام را از این حکم نجات دهد، اما به هر حال تا ثابت شدن بیماری وی، حکم دادگاه همچنان برقرار است و آدام مجبور به قبول عواقب جنایتی است که مرتکب شده است.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها