جسته و گریخته شنیده می شود سردار آزمون نخستین خرید باشگاه لیگ برتری اورتون بعد از خرید سهام این باشگاه از سوی یک ایرانی میلیاردر است.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۱
سردار آزمون نخستین خرید مالک ایرانی باشگاه اورتون؟

به گزارش جام جم ورزشی ، فرهاد مشیری میلیاردر ایرانی - بریتانیایی که اخیرا سهام عمده باشگاه اورتون را خریده است در نظر دارد تا سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم روستوف را به این تیم ببرد. رسانه های انگلیسی این خبر را اعلام کردند. البته از همان ابتدا که خبر خرید اورتون از سوی مشیری بازتاب یافت مشخص بود که بازیکنان ایرانی با توجه به مالک ایرانی این باشگاه می توانند فرصت حضور در این باشگاه را پیدا کنند. بنابر اعلام سایت‌های هواداری اورتون، این ایرانی مقیم لندن به شدت به فوتبال به خصوص به تیم اورتون علاقه‌مند است و به همین دلیل برای خرید سهام این باشگاه سهام آرسنال را واگذار کرده تا بتواند از توان اجرایی بیشتری در تیم جدید خود برخوردار شود.
بنابر این گزارشات مشیری پشت پرده پیشنهاد آرسنال به مهاجم ایآزمونرانی حاضر در فوتبال روسیه بود اما در نهایت به علت عدم اختیارات کافی در آرسنال موفق به انتقال سردار آزمون از روبین‌کازان روسیه به آرسنال انگلیس نشد اما حالا با توجه به خرید 9/49 درصد سهام اورتون و تبدیل شدن به سهامدار عمده این تیم، انتظار می‌رود مهاجم جوان ایرانی به اولین خرید فصل آینده اورتون تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها