ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز یک طلافروشی در غرب تهران مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که متأسفانه مالک ۴۵ ساله آن بر اثر شلیک گلوله جان باخت؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور تشکیل تیم ویژه ای را برای شناسایی سارقان داد.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۱
سرقت مسلحانه طلافروشی و قتل مالک ۴۵ ساله

به گزارش جام جم آنلاین ، مقارن ساعت 17:10 دقیقه امروز یک طلافروشی در غرب تهران مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

دو سارق مسلح بعد از سرقت مقداری طلا که میزان آن فعلاً نامشخص است به مالک 45 ساله طلافروشی یک گلوله شلیک کردند و سپس با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.

بر پایه گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مأموران پلیس بلافاصله پس از اطلاع در محل حاضر شدند و به دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تیم ویژه‌ای از کارگاهان مجرب و زبده پلیس برای شناسایی سارقان تشکیل شد که هم‌اکنون در محل حضور دارند.

مالک 45 ساله این طلافروشی بعد از حضور مأموران توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شد اما متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

براساس آخرین گزارش ها،قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با تأیید خبر وقوع این سرقت مسلحانه در غرب تهران گفت: این طلافروشی در خیابان حبیب‌اللهی بوده است.

وی افزود: دو سارق با استفاده از سلاح گرم به این طلافروشی حمله می‌کنند و پس از سرقت مقدار نامعلومی طلا، طلافروش نگون‌بخت را به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند.

قاضی شهریاری با اشاره به این مطلب که به‌محض وقوع این حادثه بازپرس ویژه قتل تهران در محل حادثه حاضر شده است، گفت: به همراه کارشناسان اسلحه‌ شناسی در حال بررسی نوع اسلحه استفاده‌ شده در این سرقت هستیم.

وی گفت: از همان لحظات اول دستورات لازم برای شناسایی سارقان صادر شده است تا بتوانیم این دو نفر را دستگیر کنیم.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پاسخ به این سؤال که چه دستوراتی صادر شده است، گفت: عموماً در این گونه حوادث ابتدا صحنه وقوع جرم مورد بررسی قرار می‌گیرد و در خصوص این حادثه هم همین اقدامات در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كاظمی
-
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
۰
۰
سلام امیدوارم هرچه زودتر سارقین شناسایی و به سزای عمل خویش برسند
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
۰
۰
آخه مرد حسابی چرا به خاطر مال دنیا خودتو به كشتن دادی امان از مال دنیا

نیازمندی ها