در صورت ارائه درخواست مربی احسان حدادی برای برگزاری اردو در خارج از کشور، این پرتابگر ایران در یکی از کشورهای روسیه یا مالزی اردو برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۵
احتمال برگزاری اردوی حدادی در روسیه یا مالزی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا، احسان حدادی که برای برگزاری اردوی 45 روزه راهی آفریقای جنوبی شده بود به دلیل مشکلات ویزا در حال‌ حاضر بدون ویزا در این کشور حضور دارد. ویزای درخواست شده او 45 روزه بود، اما به دلیل این که مربیان حدادی در صدور ویزای خود تاخیر داشتند، سفارت آفریقا با ویزای 21 روزه آنها موافقت کرده است.

فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی نیز از همان ابتدا در جریان بوده که این ویزا 21 روزه است.

رییس فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی درباره این مشکل گفت: ما از همان ابتدا هم می دانستیم که این ویزا 21 روزه است. الان هم حدادی روزهای آخر تمرینات خود را در آفریقای جنوبی سپری می‌کند و در تعاملاتی که با وزارت خارجه و سفارت ایران در این کشور داشتیم آنها اعلام کردند که هرگاه حدادی و مربیانش قرار باشد آفریقا را ترک کنند تمام کارهای لازم را انجام می‌دهند.

مجید کیهانی ا‌دا‌مه‌ داد: درباره برنامه‌های آینده حدادی باید بگویم که نظر کیم بوخونسف مهم است. هدف اول ما این است که او به ایران بیاید و امکانات تمرین او در تهران و کیش هم صورت گرفته، اما یکی از نظرات کیم این است که حدادی در یکی از کشورهای روسیه یا مالزی تمرین کند. هر تصمیمی که کیم بگیرد ما تابع او هستیم و اگر بگوید که حدادی باید در روسیه تمرین کند ما این کار را انجام می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها