در مسابقه «دستپخت» صورت می‌گیرد

انتخاب آشپز برتر در مطبخ تلویزیون

تهیه کننده مسابقه آشپزی دستپخت گفت: تا الان مسابقه هفت گروه از سرآشپزان مطرح کشور در این مسابقه به اتمام رسیده و فینالیست های این هفت گروه هم مشخص شده اند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۶
رقابت 9 فینالیست «دستپخت» در نوروز 95

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، شاهرخ امیرمعزی افزود: در هر گروه 9 نفر از سرآشپزان با نظارت دقیق داوران ایرانی و بین المللی با یکدیگر رقابت می کنند که تا الان هفت نفر از 63 سرآشپزی که در این رقابت ها شرکت کرده اند به مرحله نهایی که در ایام نوروز 95 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: با پایان رقابت گروه هشت و 9 که تا آخر اسفند ماه به اتمام خواهد رسید دو سرآشپز باقی مانده هم به جمع فینالیست ها اضافه خواهد شد.

این تهیه کننده با بیان این که در ایام نوروز در12 برنامه رقابت های فینال مسابقه دستپخت به روی آنتن خواهد رفت، اظهار داشت: این مسابقات که بصورت حذفی خواهد بود هر شب ساعت20 از شبکه یک پخش می شود.

امیر معزی درباره مسابقه نهایی دستپخت تصریح کرد: پس از گذشت چهار برنامه 2 نفر از شرکت کنندگان حذف می شوند، بعد از گذشت دو برنامه، دو نفر دیگر از سرآشپزان حذف خواهند شد، پنج نفر باقی مانده هم به همین صورت در چهار برنامه حذف شده و سه سرآشپز باقی مانده در سه شب با هم به رقابت خواهند پرداخت و در شب آخر برنده خوش شانس مسابقه دستپخت تعیین می شود.

تهیه کننده برنامه دستپخت یادآور شد: سرآشپز برتر این مسابقات مبلغ 30 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه تندیس زرین برنامه که از جنس طلا هست به او اهدا می شود.

وی همچنین از اعزام سه نفر پایانی این رقابت ها به مسابقات بین المللی خبر داد که به میزبانی دانشگاه و مدرسه آشپزی «Chef cut» که در همه کشورهای اروپایی شعبه و نمایندگی دارد اعزام خواهند شد.

این تهیه کننده گفت: بعد از پایان مسابقه دستپخت در سال 94، 9 سرآشپز هم که به انتخاب بینندگان معرفی شدند با یکدیگر رقابت کرده و نفر برتر هم به همراه سه سرآشپز دیگر به مسابقات بین المللی اعزام خواهد شد.

امیر معزی اضافه کرد: در پایان هشت مرحله از مسابقه دستپخت، سه میلیون بیننده با ارسال پیامک به برنامه، رضایت خودشان را از مسایقه دستپخت اعلام کردند.

گفتنی است؛ مرحله نهایی و فینال مسابقه دستپخت از 29 اسفند 1394 تا 12 فروردین 95 هر شب حوالی ساعت 20 از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت تا در پایان نوروز 95، آشپز برتر و سرآشپز سال 1394 انتخاب و معرفی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها