چند سرمایه‌گذار از بخش گردشگری کشور ترکیه برای سرمایه‌گذاری در بناها و بافت‌های تاریخی ایران و بهره‌برداری از آن در قالب مجموعه‌های اقامتی و گردشگری اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۴

به گزارش جام‌جم، عبدالله تونسر نماینده شهرداری آلانیای ترکیه به‌ همراه نمایندگان یک شرکت هتلداری و دو شرکت عمرانی این کشور در دیدار با محمدرضا پوینده، مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی با ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری صندوق احیا آشنا شدند. این صندوق بناهای تاریخی را برای تبدیل به مجموعه‌های اقامتی و گردشگری به مزایده می‌گذارد.

در این دیدار عبدالله تونسر، با اشاره به تجارب این منطقه در صنعت گردشگری گفت: هم‌اکنون به دلیل شرایط خاصی که منطقه خاورمیانه دارد، ما فکر می‌کنیم ایران بتواند محلی امن و مناسب برای برنامه‌ریزی جهت سرمایه‌گذاری‌های جدید در بخش گردشگری باشد. وی با اشاره به وجود 700 هتل در شهر آنالیا افزود: ما با توجه به تجربیاتی که در بخش گردشگری داریم، علاقه‌مند به حضور پر رنگ در ایران هستیم، چرا که می‌دانیم قسمت بسیار زیادی از هتل‌های ایران برای یک سال و نیم آینده رزرو هستند و این موضوع برای ما پیام مثبت و امیدوارکننده‌ای دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها