لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا

در انتظار استقبال چندهزار نفری تبریزی ها

لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با انجام دیدار تراکتورسازی ایران برابر الجزیره امارات ادامه می یابد.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۴
در انتظار استقبال چندهزار نفری تبریزی ها

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم تراکتورسازی تبریز به مصاف الجزیره می رود. با توجه به میزبانی ، تراکتورهای انتظار دارند هواداران تبریزی استقبالی چند هزار نفره از این مسابقه به عمل بیاورند.

حضور هواداران پرشمار و پرشور تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز همیشه حریفان این تیم را با مشکل روبرو کرده و باعث شده این تیم از امتیاز میزبانی اش به بهترین شکل استفاده کند اما چندی است که هواداران تراکتورسازی به دلایل مختلف از ورزشگاه قهر کرده اند و کمتر راهی استادیوم می شوند.

تراکتورسازی در بازی آسیایی اش به شدت به حضور هوادارانش نیاز دارد و این مساله کلید بازی چهارشنبه است. تراکتورسازی با هوادارانش قدرتی چند برابر دارد.

امیر قلعه نویی که با آمدن به تراکتورسازی نتوانسته فعلا این تیم را در لیگ برتر به جایگاه های بالاتر برساند، در لیگ قهرمانان آسیا فرصت مناسبی دارد که هنرش را به هواداران تیمش نشان دهد.

از سوی دیگر شیطنت های سعودی ها و اماراتی ها علیه ایران و اظهارات توهم آلود آنها مبنی بر نبود امنیت در ایران میزبانی شایسته از الجزیره را به امری حیاتی تبدیل کرده است.

دیدار تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه ٥ آذر از ساعت ١٦ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

در دیگر دیدار گروه C از ساعت ١٥، پاختاکور ازبکستان میزبان الهلال عربستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها