دمل جنگ‌طلبی جمهوری‌خواهان آمریکا سر باز می‌کند

یکی جلوی این دلقک را بگیرد

کسی که زمانی از وی به عنوان گزینه برتر جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا یاد می شد، به دلیل کاهش اقبال عمومی از ادامه رقابت صرف نظر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۲
«جب بوش» از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بی بی سی، « جب بوش » پسر و برادر دو رئیس جمهور اسبق آمریکا با شکست در سه انتخابات مقدماتی که به ترتیب در ایالت های «آیووا»، «نیوهمشایر» و «کارولینای جنوبی» برگزار شد، از دور رقابت ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا کناره گیری کرد.

وی که در رقابت درون حزبی ایالت کارولینای جنوبی با اختلاف بسیار زیاد در رتبه چهارم حزب جمهوریخواه قرار گرفت، در پیامی خطاب به هوادارانش گفت: امروز ستاد انتخاباتی خود را تعلیق می کنم. مردم آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی نظر خود را ارائه کردند و من هم واقعا به تصمیم آنها احترام می گذارم.

جب بوش که زمانی انتظار می رفت گزینه اول حزب جمهوریخواه برای رقابت نهایی هشتم نوامبر باشد در حالی میدان انتخابات ایالت کارولینای جنوبی را به رقبای قدرتمندتر واگذار کرد که پیش بینی می شد دستکم آراء جمهوریخواهان مذهبی و ثروتمند این ایالت را از آن خود کند.

اما، نتیجه حاصل از شمارش آراء نشان داد که وی همراه با «جان کاسیچ» فرماندار ایالت «اوهایو» در رتبه چهارم حزب جمهوریخواه ایستاده و از این فاصله قادر به رساندن خود به کاخ سفید نخواهد بود.

وی در حالی رویای ریاست جمهوری آمریکا را به دست فراموشی سپرد که در نطقی احساسی خطاب به مردم آمریکا مدعی شد: من زندگی فوق العاده ای داشتم و خدمت رسانی به مردم نکته برجسته این زندگانی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها