مرد جوان که با خودروی سمند زنی را ربوده و در جاده تلو مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پس از شکایت دومین طعمه‌اش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۱۱
شکارچی زنان در زندان شناسایی شد

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده پنجم آبان امسال با مراجعه دختر جوانی به دادسرای امور جنایی و شکایت از راننده جوان خودروی سمند آغاز شد.

دختر 30 ساله در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: روز گذشته ساعت هفت صبح برای رفتن به سر کارم در محله تهرانپارس منتظر تاکسی بودم. دقایقی بعد یک خودروی سمند مقابلم توقف کرد. چون کسی داخل خودرو نبود و عجله داشتم، به چیزی مشکوک نشده و سوار شدم. دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که راننده جوان با تهدید، سرم را زیر صندلی برد و با میله آهنی چند ضربه به من زد. دقایقی بعد او در جاده تلو توقف کرد و بعد از آزارواذیت و سرقت کیفم که حاوی 500 هزار تومان پول نقد، کارت بانکی و تلفن همراهم بود، دست و پایم را بست و مرا داخل صندوق عقب انداخت و بعد از برداشت 200 هزار تومان از حسابم، مرا در خیابانی خلوت رها و فرار کرد.

با شکایت زن جوان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی راننده شیطان‌صفت آغاز کردند.

در حالی که چهار ماه از فرار راننده خودروی سمند می‌گذشت، ماموران متوجه شدند او یک ماه قبل به اتهام آدم‌ربایی و سرقت از زن جوانی دستگیر و زندانی شده است.

با شناسایی پسر 22 ساله او روز گذشته برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شد و با قبول اتهام ربودن و آزار و اذیت زن جوان گفت: چند ماه است به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارم. آن روز برای تهیه پول مواد مخدر قصد مسافرکشی داشتم که دختر جوان را کنار خیابان دیدم. بعد از سوار شدن او چون شیشه کشیده بودم دچار توهم شدم و تصمیم گرفتم برای پرداخت بدهی‌ام به فروشنده مواد مخدر از دختر جوان سرقت کنم. با تهدید او را به جاده تلو بردم و پس از آزار و اذیتش، 700 هزار تومان از او سرقت و سپس در خیابان رهایش کردم و با پول‌های سرقتی، بدهی‌ام را به مرد مواد فروش دادم.

پسر شیطان‌صفت اضافه کرد: چند روز بعد نیز همراه دوستم زن دیگری را سوار خودرو کردیم. قصد آزار و اذیت زن جوان را داشتیم که موفق نشدیم و پس از سرقت کیف پولش، او را رها کردیم. اما زن جوان با برداشتن شماره پلاک خودرو از ما به اتهام آدم‌ربایی و سرقت شکایت کرد که چند روز بعد دستگیر شدیم.

با اعترافات شیطان سمند سوار، او با دستور بازپرس دادسرای امور جنایی بازداشت شد و برای شناسایی سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها