مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت با بیان اینکه در پایان مهلت یک ماهه، بدهی بابک زنجانی پرداخت نشده است، گفت: فروش اموال می تواند حدود 500 تا 600 میلیون یورو از بدهی وی را پوشش دهد.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۹
پوشش حداکثر600 میلیون یورو از بدهی زنجانی با فروش اموال

به گزارش جام جم آنلاین، براساس مهلت یک ماهه دادگاه به بدهکار بزرگ نفتی، قرار بود که بابک زنجانی تا 29 بهمن ماه امسال بدهی خود را تسویه کند، اما پیگیری ها نشان می دهد که هنوز پرداختی انجام نشده است و حتی شنیده می شود تیم وکالت وی به دنبال آزادی و لغو بازداشت موقت وی هستند.

اصغر هندی مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت در گفت وگو با ایرنا، درباره پایان مهلت یک ماهه بابک زنجانی در 29 بهمن ماه و آخرین وضعیت پرداخت بدهی این متهم نفتی، گفت: هنوز هیچ بخشی از این بدهی پرداخت نشده است.

وی درباره ادعای بابک زنجانی پس از پایان این مهلت یک ماهه، اضافه کرد: آنها ادعا می کنند که در حال پیگیری زمینه های پرداخت بدهی هستند.

مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت در پاسخ به این پرسش که بهانه و ادعای جدید بابک زنجانی پس از رفع تحریم ها، چیست؟ گفت: نمی دانیم، اما تلاش خود را برای رفع بهانه های بابک زنجانی و موانع پیش رو انجام می دهیم.

هندی درباره فروش اموال بابک زنجانی نیز افزود: فروش اموال می تواند بخشی از بدهی وی را جبران کند.

وی درباره ادعای وکیل متهم مبنی بر درخواست آزادی و لغو بازداشت موقت وی، اضافه کرد: تصمیم گیری درباره این موضوع با قاضی است.

مسئول دریافت مطالبات وزارت نفت تاکید کرد: وزارت نفت معتقد است تا زمانی که بابک زنجانی مطالبات دولت را پرداخت نکرده است، همچنان باید تحت نظر مراجع قضایی باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رزمنده دوران دفاع مقدس
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
۰
۰
هر ارگانی و هر شخصی كه بخواهد بابك زنجانی شود و یا آزاد كن بداند كه به این ملت و مردم و شهداء و جانبازان خیانت كرده است و باید بابك زنجانی و همدستان او در هر رده و مقامی كه هستند به عنوان اخلال در اقتصاد مملكت پس از اخذ مال اعدام شوند .

نیازمندی ها