وزیر اطلاعات با بیان اینکه این وزارتخانه همواره با هدف ایجاد و آرامش هموطنان شبانه روزی تلاش می کند، گفت: در دو سال و نیم گذشته ده ها حادثه تروریستی در شهرهای سراسر کشور از جمله تهران شناسایی و خنثی شده است.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۵
خنثی سازی ده ها عملیات انتحاری در ایستگاه های مترو، بازار و نماز جمعه

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از 50 تاکسی هیبریدی در تهران افزود: با تلاش کارکنان وزارت اطلاعات حوادثی از قبیل انفجار و عملیات انتحاری در ایستگاه های مترو، بازار و نماز جمعه تهران و سایر شهرهای کشور از جمله زاهدان و شیراز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و خنثی شد.

وی تاکید کرد: 1500 نفر از جوانان که قصد پیوستن به گروه های تروریستی داشتند با راهنمایی کارکنان خدوم وزارت اطلاعات از پیوستن به این گروه های شوم و خطرناک منصرف و هدایت شدند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نام این وزارتخانه برای برخی از شهروندان اضطراب ایجاد می کند افزود: سربازان خدوم این وزارتخانه شبانه روز در تلاش هستند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورند.

حجت الاسلام علوی در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در این انتخابات اقتدار، عظمت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم باید به افرادی رای دهند که دغدغه ها و مشکلات مردم را مرتفع کنند نه اینکه قصد به حاشیه بردن دولت را داشته باشند.

منبع:ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها