مشکل پیش‌آمده و لغو شدن کنسرت را خودم گردن می‌گیرم!

کاوه یغمایی: جشنواره از من سوءاستفاده نکرده است

کمتر از 48 ساعت تا اجرا پس از ده سال در ایران

کنسرت «کاوه یغمایی» در جشنواره موسیقی فجر لغو شد

کنسرت «کاوه یغمایی» در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر که قرار بود شامگاه دوشنبه 26 بهمن طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود، لغو شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۹
کنسرت «کاوه یغمایی» در جشنواره موسیقی فجر لغو شد

به گزارش جام جم نوا، سایت خبری موسیقی ما در این باره نوشت :این می‌تواند بزرگ‌ترین شوک به جشنواره‌ای باشد که روندی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در پیش گرفته بود و حالا می‌رود تا یکی از مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین اجراهای خود را لغوشده ببیند.

هنوز کاوه یغمایی هیچ اظهار نظر رسمی در این خصوص انجام نداده، اما گفته می‌شود دلیل لغو این برنامه، موانع تکنیکی برای اجرای برنامه عنوان شده است.

این اتفاق غیرمنتظره در حالی رخ می‌دهد که کنسرت کاوه یغمایی یکی از اولین برنامه‌هایی بود که در میان کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر، بلیت‌های آن به اتمام رسیده بود.

پیش از این و پس از اعلام خبر حضور کاوه یغمایی در جشنواره موسیقی فجر، مخاطبان و منتقدان موسیقی از این اتفاق که پس از ده سال رخ می‌داد استقبال کردند. یغمایی هم تمرینات خود را با ارکستری متشکل از نوازنده‌های سرشناسی نظیر همایون نصیری، هومن غفاری، مسعود همایونی، آرین کشیشی و... آغاز و خود را برای دو سانس برنامه و پذیرایی از بیش از چهار هزار مخاطب موسیقی آماده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها