رسانه های خبری یمن در خبری فوری از کشته شدن جلال بلعیدی سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن خبر دادند.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۰
سرکرده داعش در یمن به هلاکت رسید

به گزارش جام جم آنلاین ، شبکه خبری الحدث یمن خبر بدون اشاره به مکان و چگونگی کشته شدن سرکرده داعش در یمن، اعلام کرد که وی در حمله هوایی کشته شد.

اما برخی دیگر از منابع خبری یمنی تصریح کردند که خودروی حامل جلال بلعیدی و سه تن از همراهانش قبل از طلوع آفتاب در جاده ساحلی «شقره - زنجبار» هدف حمله پهپاد آمریکایی قرار گرفت و همگی کشته شدند.

جلال بلعیدی سرکرده داعش در یمن از فرماندهان سابق گروه تروریستی القاعده در «جزیرة العرب» به دلیل دو دستگی در گروه انصار الشریعه وابسته به القاعده در «جزیرة العرب» در قالب شاخه مسلح جدید القاعده با عنوان داعش به فرماندهی جلال بلعید ظاهر شد.

در همین حال، شش عضو دیگر گروه تروریستی القاعده شب گذشته بر اثر بمباران استان «شبوه» در شرق صنعا توسط پهپاد آمریکایی به هلاکت رسیدند.

پهپاد آمریکایی شب گذشته دو خودروی حامل تروریست های القاعده را در منطقه «المجازه» در شهر «الروضه» در شرق شهر «عتق» در استان شبوه هدف قرار داد.

این منبع تاکید کرد شش عضو القاعده در بمباران هوایی پهپاد آمریکایی کشته شدند و اجساد آنها در جا تکه تکه شد.

این منبع افزود: تروریست های القاعده در حال عبور از منطقه «المجازه» جاده اصلی ورودی به شهر «الروضه» در منطقه «میفعه» در مسیر شهر عزان بودند که مورد حمله پهپاد آمریکایی قرار گرفتند.

القاعده دوشنبه گذشته شهر «عزان» در منطقه «میفعه» استان «شبوه» یمن را اشغال کرد.

پیش از این نیز القاعده شهر «المکلا» در استان «حضرموت» واقع در شرق یمن را در آوریل گذشته اشغال کرد و هم اکنون در چند استان شرقی و جنوبی یمن فعالیت دارد.

گروه های تروریستی داعش و القاعده طی بیش از 7 ماه تجاوز عربستان به یمن و دریافت مستقیم کمک های مالی و تسلیحاتی از عربستان تقویت شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها