تجلیل از صف‌شکنان تحریم در فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی

مراسم تجلیل از فعالان راه‌اندازی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی روز سه‌شنبه با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و برخی مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۴

به گزارش فارس، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در این مراسم با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی و اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌های نفتی گفت: راه‌اندازی پروژه عظیم فازهای 15 و 16 پارس جنوبی ناشی از همت جمعی و تلاش مهندسان و متخصصان جوان کشور بوده که چند روز مانده به اجرای برجام به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در اجرای این پروژه از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا افزود: در این زمینه علاوه بر یاری زحمتکشان مختلف از مجموعه وزارت نفت و مشاوران و زحمتکشان سپاه پاسداران، وزیر نفت فعلی نیز از پروژه پشتیبانی کرد تا بالاخره به ثمر رسید. به طور حتم مقام معظم رهبری نیز از این عملکرد خیر راضی است و خداوند نیز این عمل خیر را تائید خواهد کرد.

سردار عبداللهی با اشاره به ابعاد فازهای 15 و 16 پارس جنوبی عنوان کرد: تنها یک بخش از این پروژه عظیم می‌تواند ابعاد و حجم سنگین این پروژه را بر همگان روشن سازد، از جمله کابل‌گذاری 6000 کیلومتری در پروژه فازهای 15 و 16 پارس جنوبی با دقت بالا که هر یک در چند رشته مختلف گسترش یافته و باید این میزان کابل‌گذاری را در چند هزار رشته دیگر ضبط کرد که چنانچه کارها در هر یک از کابل‌گذاری‌ها درست انجام نشود، تمامی پروژه به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: این فرآیند در شرایط هوای بسیار گرم و مراحلی از جمله فعالیت زیرزمینی دو طبقه و با سقف کوتاه که گاه لازم بود سینه‌خیز در آن فعالیت کرد، صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها