رییس سازمان لیگ گفت: «به کنفدراسیون گفته ایم به هیچ وجه میزبانی خارج از کشور را نمی پذیریم.»
کد خبر: ۸۷۸۳۶۱
احتمال کناره گیری تیم های فوتبال ایران از بازی های آسیایی

به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی تاج درباره وضعیت مذاکرات میان باشگاه های ایرانی با کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: «قرار بود تیم های ایران در هفته اول و دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های عربستانی بازی کنند. کنفدراسیون اعلام کرد که این بازی ها به هفته آخر منتقل شد. بنابراین ما در هفته های اول با اماراتی ها بازی می کنیم. اگر اختلاف حل شد در خود ایران بازی می کنیم. در غیر این صورت پیشنهاد آنها این بود در کشور ثالث بازی کنیم.»

وی ادامه داد: «ما هرگز این نظر را قبول نداریم چون این تصمیم کاملا سیاسی است. حتی اگر آنها بخواهند فشار بیاورند که در کشور ثالث بازی کنیم، حتی ممکن است ما در این مسابقات شرکت نکنیم. این آخرین راه است. در این زمینه با 4 تیم حاضر در مسابقات هم صحبت کرده ایم. کنفدراسیون هم می داند که این تصمیم غیرمنطقی است. فکر می کنم تا برج دوازده به تفاهم برسیم.»

رییس سازمان لیگ درباره اعتراض عربستانی ها به سفارت شان در ایران گفت: «البته به سفارت ما هم در کشورهای دیگر حمله شده است. ما هم حمله به سفارت عربستان را محکوم کردیم و افراد دستگیر شدند. این به امنیت کشور ربطی ندارد. اگر ایران امن نبود، عراق و سوریه به اینجا نمی آمدند.»

وی درباره اینکه آیا صحت دارد در جلسات کنفدراسیون محمدرضا کسرایی را به نشست ها راه ندادند اظهار داشت: «همین طور است. مرحله اول فقط اسدی را راه دادند و کسرایی را راه ندادند. موضع ما این است که اگر به کشور ثالث برویم پیروز نشده ایم. باید روی برگزاری مسابقات در کشورمان پافشاری کنیم.»

رییس سازمان لیگ درباره اینکه گفته می شود فدراسیون به خاطر اینکه شیخ سلمان تضعیف نشود زیاد در این باره به کنفدراسیون فشار نمی آورد گفت: «اینطور نیست. موضع فدراسیون همین است که بیان کردم. حمله به سفارت مورد تایید نظام ما هم نبود و یک اتفاق بود. عربستان با این اتفاق خودش را برنده ماجرا می داند. به کنفدراسیون گفته ایم به هیچ وجه میزبانی خارج از کشور را نمی پذیریم.»

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود در سفر به مسئولان فدراسیون فردی مثل احمدرضا براتی به قطر می رفت اظهار داشت: «با این بحث موافقم. زبان، زبان حقوقی بود.»

رییس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: «با این روند کره شمالی هم با کره جنوبی در آینده به این مساله برمی خورد. قطعا این مساله به امروز حل نمی شود و بعد به بازی تیم ملی برمی گردد. به طور حتم این روند حاصل بدی دارد. پیش بینی من این است کنفدراسیون تعامل را انجام می دهد.»

وی درباره اینکه گفته می شود علیرضا اسدی، اظهار داشته حق با عربستانی ها بوده است گفت: «من اینجوری نشنیدم. اگر گفته شده که حتما بد بوده است.»

تاج درباره برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر بیان داشت: «صبح دوشنبه دوباره به ورزشگاه خرمشهر رفتیم. مسئولان هزینه ها را پذیرفته اند. این ورزشگاه می تواند برای همیشه میزبان جام حذفی باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
۰
۰
شما چرا بمب گذاریهای عربستان را بهانه نمی كنید كه هرچند وقت یكبار تعدادی از شیعیان كشته می شوند .؟!! با این حساب آیا عربستان ناامن است كه با یمن هم در جنگ است یا ایران ؟ بابا قدری قدرتمندانه برخورد كنید . اگر شیخ سلمان منطقی است و از ایران هم حمایت می شود باید این مسائل را به خوبی بفهمد . به نظر من عربستان اصلا امنیت ندارد .

نیازمندی ها