شجاعی از آغاز فصل تا کنون انتظارات را برآورده نکرده و امیدها را ناامید کرده است. به علت عملکرد ضعیف او تیم الغرافه اکنون در میان چهار تیم نخست قرار ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۳
ناموفق‌ترین لژیونرهای ایرانی لیگ قطر چه کسانی هستند (عکس)

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از تابناک ورزشی، لیگ ستارگان قطر چند سالی است که رونق گرفته و البته سران ورزشی این کشور هزینه‌های بسیار زیادی را برای جذاب کردن این لیگ متحمل شدند. پرداخت مبالغ هنگفت به بازیکنان موجب شده تا پای بازیکنان ایرانی هم به لیگ این کشور باز شود.
روز نامه العرب شب گذشته به بررسی عملکرد لژیونرهای حاضر در ایران پرداخته و این لژیونرها را به دو گروه موفق و ناموفق تقسیم کرده است. در این گزارش مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان که در تیم الغرافه بازی می‌کند در میان لژیونرهای ناموفق‌ قرار گرفته است. این روزنامه در این خصوص نوشته است: «شجاعی از آغاز فصل تا کنون انتظارات را برآورده نکرده و امیدها را ناامید کرده است. به علت عملکرد ضعیف او تیم الغرافه اکنون در میان چهار تیم نخست قرار ندارد.»



البته نام یک لژیونر دیگر هم در میان نامو‌فق‌ها رویت می‌شود که برای ما بسیار آشنا است، لوسیانو ادینیو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان در این فصل به تیم السیلیه پیوسته بود و عملکرد ضعیفی داشت و در نهایت باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها