مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی:

پرونده حریق خیابان جمهوری باز است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرای حریق 29 دی ماه سال 92 در خیابان جمهوری که منجر به جان باختن دو زن در این حادثه شد، گفت: دیه این دو نفر را به حساب دادگستری واریز کرده‌ایم، ولی هنوز پرونده باز است و مقصر حادثه مشخص نشده است.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۱
پرونده حریق خیابان جمهوری باز است

به گزارش جام جم آنلاین، سعید شریف زادگان از برگزاری اولین همایش آتش نشانی و ایمنی شهری، در روزهای 14و 15 بهمن ماه در شهر تهران خبر داد و افزود: در این همایش چندین پنل تخصصی به اجرا گذاشته می‌شود که یکی از این پنل‌ها مربوط به اطفای حریق در خیابان جمهوری اسلامی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی توضیح داد: حریق خیابان جمهوری حادثه ای بود که کام همه را تلخ کرد.با این حال دستاوردهایی از این حادثه به دست آمد و تجربیاتی کسب شد که می تواند از تکرار موارد مشابه جلوگیری کند.

شریف‌زادگان با اشاره به اینکه در حوادث این چنینی نباید فقط یک سازمان را مقصر دانست گفت: عوامل متعددی در این حادثه دست به دست هم داد و حالا باید به فکر چاره باشیم تا حوادث مشابه تکرار نشود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: دیه آن دو زن جان باخته در حادثه حریق خیابان جمهوری ، مدتی پیش به حساب دادگستری واریز شده اما پرونده این حادثه هنوز باز است و مقصر حادثه مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها