دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد:

راهبرد اصول‌گرایان برای حضور در انتخابات

دبیرکل حزب موتلفه راهبرد یک صدا و یک فهرست را راهبردی موفق برای حضور اصول‌گرایان در انتخابات آینده دانست.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۸
راهبرد اصول‌گرایان برای حضور در انتخابات

به گزارش جام جم آنلاین، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست دبیران تشکل متبوعش با اشاره به سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه گفت: لازم است مجلس به وظیفه نظارتی خود راجع به قراردادهای 45 میلیارد دلاری و قراردادهای نفتی 25 ساله عمل نماید.

وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی از نمایندگان محترم و رئیس محترم مجلس شورای اسلامی می‌خواهد که یک کمیسیون ویژه را برای بررسی قراردادهای خارجی اخیر دولت تشکیل دهد تا به طور جدی به وظایف نظارتی مجلس عمل شود و از طرف ملت مراقبت کند که قراردادها مطابق منافع و مصالح کشور تنظیم و نهایی شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: فرانسوی‌ها همان‌هایی هستند که در کوران تحریم ایران بیشترین همکاری را با آمریکایی‌ها کردند و برای خوش‌خدمتی به آمریکا به منافع اقتصادی خودشان هم لطمه زدند.

وی با اشاره به مصوبه دولت در مورد قراردادهای نفتی اظهار داشت: مصوبه مذکور دارای ابهامات زیادی است که با مخالفت صاحب‌نظران اقتصادی روبرو شده است. بندهای مفاد آن با کثیری از قوانین اساسی و عادی کشور مغایرت دارد. با آنکه بیش از 2 ماه از ابلاغ آن می‌گذرد هنوز رئیس محترم مجلس بر اساس اصل 138 اظهارنظر نکرده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد روند رسیدن به فهرست واحد از طرف اصولگرایان در انتخابات مجلس تاکید کرد: راهبرد یک صدا یک فهرست، راهبرد موفق ما برای حضور در انتخابات آینده است. ما اکنون با هدایت جامعه روحانیت مبارز به سمت فهرست واحد می‌رویم و به احتمال زیاد و ان‌شاالله این هفته تکلیف فهرست در تهران مشخص می‌شود. همین رویکرد در سرتاسر کشور از سوی اصولگرایان استقبال شده و اصولگرایان در بیش از 20 استان به نتایج خوبی برای پیش‌برد راهبرد خود رسیده‌اند.

وی با اشاره به نشست سالن شهید شیرودی و اظهارات آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: گفتمان بستن راه نفوذ آمریکا به نهادهای انتخابی یک گفتمان فراگیر در کشور است. به همین دلیل بسیاری از اصولگرایان که نامشان در فهرست نباشد به نفع فهرست واحد کنار می‌روند و روی یک فهرست متمرکز می‌شوند. مؤتلفه اسلامی همین آهنگ را دارد و انشاالله به این وظیفه مهم عمل خواهد کرد. در مورد انتخابات خبرگان ما از فهرست جامعتین حمایت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها