در فوتبال ایران صحبت از دست های آلوده به فساد است اما در همین روزها عراق درگیر در جنگ داخلی سند المپیکی شدن خود را امضا می کند.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۱
فوتبال ایران در فساد؛ عراق در المپیک !

تیم فوتبال عراق به المپیک ریودوژانیرو صعود کرد. خبری که اهالی فوتبال و مردم ایران را به فکر فرو می برد. چگونه است کشوری درگیر با جنگ داخلی در زمینه فوتبال تا این حد توسعه یافته است که تیم ملی اش در رقابت های جام ملت های آسیا از سد ایران عبور می کند و تیم فوتبال امیدش هم روانه کارزار فوتبال در المپیک می شود؟

به گزارش جام جم ورزشی ، این روزها همه جا در ایران صحبت از فساد فوتبال ایران است اما در آنسو عراقی ها فارغ از این بحث ها به احساس غرور ملی و هویت ملی خود ارج می گذارند و با بلیت ریو موجبات شادمانی ملتی درگیر در جنگ را فراهم می کنند.

تیم فوتبال عراق که آخرین بار در سال ۲۰۰۴ به المپیک راه یافته بود، با برتری ۲ بر یک مقابل قطر به بازی های المپیک ریو راه یافت.

«علا» تیم فوتبال قطر را در دقیقه ۲۷ پیش انداخت و قطری ها تا دو دقیقه به پایان بازی، المپیکی بودند اما در این دقیقه «محند» از عراق، بازی را به تساوی کشید و «ایمن» در دقیقه ۱۰۹ گل برتری عراقی ها را وارد دروازه قطر کرد.

عراق دو سال قبل در نخستین دوره این رقابتها که به میزبانی عمان برگزار شد، قهرمان آسیا شده بود.

تیم های فوتبال کره جنوبی و ژاپن که دیدار پایانی رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه را برگزار می کنند، پیش از این جواز حضور در المپیک را گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها