کمیسیون اصل نود و فاش شدن واقعیت ها

ریشه های ضخیم فساد در فوتبال بانوان

پیشنهاد کمیسیون اصل 90؛

کفاشیان به مراجع قضایی معرفی شود

دیروز چکیده ای از پرونده فساد در فوتبال توسط کمیسیون اصل 90 در اختیار رسانه ها قرار گرفت که مهمترین بخش آن پیشنهاد معرفی رییس فدراسیون فوتبال به مراجع قضایی بود.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۰
کفاشیان به مراجع قضایی معرفی شود

گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس پیرامون فساد در فوتبال در شرایطی قرار است امروز در مجلس شورای اسلامی قرائت شود که چکیده آن دیروز در اختیار رسانه های مختلف گذاشته شد، گزارشی که مهمترین بخش آن معرفی علی کفاشیان رئیس و مهدی محمد نبی دبیرکل سابق فدراسیون به مراجع قضایی است.

به گزارش جام جم ورزشی ، این گزارش یک سری پیشنهاد و اقدام اجرایی برای برون رفت از این وضعیت ارائه داده است اوج این بخش جایی است که عنوان می شود جهت رسیدگی به اتهامات رئیس فدراسیون و دبیر کل معزول با قید عناوین مجرمانه، مراتب سریعاً به قوه قضائیه اعلام گردد تا اقدام قانونی صورت گیرد.

نظارت بیشتر وزارت ورزش و جوانان، استیضاح مسئولان فدراسیون از طرف مجمع، اصلاح ترکیب مجمع و پیشنهاد ترکیب آن، توجه به تیم های پایه، سپردن مدیریت این ورزش به مدیران باسابقه و مرتبط با فوتبال ، خصوصی شدن فوتبال ، ساماندهی فرهنگی، ساماندهی نهاد قضایی فدراسیون، جلوگیری از شرط بندی ، استرداد هزینه سفرهای خارجی مسئولان فدراسیون، شفاف سازی قراردادها برای پرداخت مالیات،بررسی اموال بازیکنان، نظارت بر رسانه ها و اصلاح مقررات برای برخورد با تبانی دیگر پیشنهاد کمیسیون اصل 90 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها