توسط مجمع خیرین سلامت کشور صورت گرفت

افتتاح کلینیک تخصصی با اعتبار 100 میلیارد ریال

کلینیک تخصصی پایگاه بهداشتی امام رضا (ع) در شهرستان کارون با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال توسط مجمع خیرین سلامت کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۴
افتتاح کلینیک تخصصی با اعتبار 100 میلیارد ریال

به گزارش جام جم آنلاین ، معاون مشارکت های مردمی و امور رسانه مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در شهرستان کارون کلینیک تخصصی مجهز به اورژانس، پایگاه بهداشتی درمانی، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، بخش جراحی سرپایی و آزمایشگاه تخصصی توسط مجمع خیرین سلامت کشور راه اندازی شد.

وی افزود: در افتتاحیه این کلینیک تخصصی حضرت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه امام جمعه اهواز، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ایازی قائم مقام وزیر بهداشت حضور داشتند. خانواده مرعشی زاده نیکوکار خوزستانی این پروژه را بر عهده داشتند و 50 میلیارد ریال اعتبار توسط این خانواده نیکوکار تقبل شد.

سید محمد طباطبایی با اشاره به نیاز این منطقه محروم به خدمات بهداشتی و درمانی گفتد: با افتتاح این کلینیک تخصصی در این منطقه امید است بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی ویژه ای به مردم این منطقه ارائه بدهیم تا مردم از وضعیت بهداشتی و درمانی رضایت داشته باشند. با توجه به اینکه جمعیت حاشیه نشین در اهواز افزایش یافته است ایجاب می کند که مراکز بهداشتی و درمانی بیشتری در این منطقه راه اندازی و تقویت شود.

لازم به ذکر است زیربنای این کلینیک تخصصی امام رضا (ع) در کارون 2 هزار متر در دو طبقه است.

همچنین کلنگ این مرکز بهداشتی درمانی در سال 92 توسط مسئولان زده شده و طی دو سال با کمک خیر خوزستانی و مجمع خیرین سلامت کشور به تمام امکانات تجهیز شد.

منبع: شبکه مجازی آستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها