مشاور شهردار تهران: اطمینان می‌دهیم شهر آفتاب «قطعا» آماده می‌شود

اما و اگرهای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح مزایا و مشکلات گزینه‌های مختلف میزبانی نمایشگاه کتاب تهران، از دغدغه‌هایش درباره شهرآفتاب سخن گفت.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۹

به گزارش مهر، سید عباس صالحی به تشریح وضعیت چهار گزینه ممکن برای برگزاری نمایشگاه کتاب پرداخت و افزود: امسال دوستان گزارش کردند که ۹۳ درصد از کار این مرکز انجام شده است البته سال قبل هم رئیس وقت شورای شهر درباره آنجا با ما صحبت کرد و حتی دوستان به بازدید آن هم رفتند که وضعیت خوبی نداشت اما امسال به نظر می‌رسد باید این گزینه را جدی‌تر گرفت. ما چند بازدید میدانی همراه همکارانمان از این مرکز داشته‌ایم که آقای قالیباف به عنوان گزینه جدی و اصلی در نامه‌شان به آقای جنتی آن را مطرح کردند.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد تصریح کرد: شهر آفتاب در حال حاضر یک ساختمان سه قلو به مساحت ۲۵ هزار مربع، ساختمان ملل با ظرفیت ده هزار متر مربع و ساختمانی سه طبقه با ظرفیتی ۳۸ هزار متر مربع آماده بهره‌برداری دارد که مجموع آن بیش از ۷۰ هزار متر مربع می‌شود. کل افق آنها نیز ایجاد ۱۲۰ هزار متر مربع مکان نمایشگاهی است. صالحی گفت: در حال حاضر شهر آفتاب تکمیل نیست و شهرداری به اصطلاح کلید آن را به ما نمی‌دهد تا مطمئن شویم از سال بعد می‌شود کامل و مهیا از آن استفاده کرد. از سوی دیگر دغدغه ارتباطی ما برای آنجا هنوز پابرجاست و متروی شهر آفتاب کماکان به بهره برداری نرسیده است و اگر این اتفاق نیفتد، مشکل ارتباطی با این مکان همچنان وجود دارد . از سوی دیگر دغدغه ما این است که اگر حضورمان در شهر آفتاب منجر به رونق آن شود، شهرداری چه تضمینی می‌دهد که همواره مثل امسال از ما به صورت رایگان میزبانی کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها