مهد هندبال ایران بازیکنی در تیم ملی ندارد

سرپرست هیات هندبال شهرستان سبزوار گفت: این شهرستان مهد هندبال ایران است اما هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۵
مهد هندبال ایران بازیکنی در تیم ملی ندارد

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «ورزش، حاشیه، متن» از روز شنبه به آسیب شناسی دلایل عدم حضور تیم قدرتمند هندبال سابق سبزوار در لیگ امسال می پردازد.

این برنامه در روز اول با جناب آقای شجاع مربی تیم هندبال سبزوار صحبت کرده است و در روز یکشنبه آقای خوشنویس دلایل عدم حضور تیم هندبال سبزوار را مطرح کرد.

وقتی ایمان آرزه کارشناس برنامه، دیدگاه آقای آزاد منجیری سرپرست هیات هندبال شهرستان سبزوار را جویا می شود و در خصوص اینکه چرا تیمی به این قدرتمندی تصمیم می گیرد در این رقابت ها شرکت نکند، می گوید: هندبال سبزوار قدمت دیرینه ای دارد. چندین سال گذشته افت فاحشی شامل حال تیم شده بود که بعد از ورود اسپانسر قوی ثامن الحجج دوباره هندبال اوج می گیرد و در مسابقات لیگ کشور شرکت می کند و تیم ما سه سال پیاپی قهرمان ایران می شود. بانوان عزیزمان 5 سال است قهرمان سه لیگ برتر ایران می شوند و در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان جندین بار و چندین قهرمانی و نائب قهرمانی در سطح کشور داشتیم. این ها همه نشان دهنده مدیریت قوی و پتانسیل قوی است که بچه های سبزوار نسبت به هندبال دارند، و بی جهت نیست که بگوییم سبزوار مهد هندبال ایران است.

آرزه در جواب سرپرست هیات هندبال شهرستان سبزوار می گوید: برای همین این سوال پیش می آید که چه شده که هندبال سابق سبزوار با این قدرت با این قدمت و با این همه تماشاگر پرشوری که آنجا حضور دارند امسال در لیگ برتر شرکت نمی کند و خیلی از معادلات اداری و مالی لیگ برتر هندبال را به هم می زند.

سرپرست هیات هندبال شهرستان سبزوار در چند بخش به دلیل انصراف از لیگ برتر اشاره می کند.

وی گفت: بعد از 48 سال به لطف خدا و با همت و یکپارچگی هندبالیست های خوب تیم سبزوار به رقابت های جام جهانی صعود کنیم.مربی قدرتمند تیم ملی آقای رافائل کاسکو از اسپانیا پیشتر مربی تیم سبزوار بود اما سبزوار که مهد هندبال است هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارد.

در قسمتی دیگر از برنامه در گزارشی صدای آقای شجاع مربی تیم پیشین هندبال ثامن سبزوار و اکبر خوشنویس بازیکن سابق این تیم نیز پخش شد.

«ورزش، حاشیه، متن» کاری از گروه ورزش و تفریحات هر روز از ساعت 19:5تا 19:45 با کارشناس ایمان آرزه، سردبیری احسان زارع، تهیه کنندگی جواد فیاضی، گویندگی بتول نجفی و گزارشگری وحید آرادمند از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها