یک عکس، یک متن

دودکش برای نوروز

دیروز سری دوم سریال دودکش به کارگردانی محمد حسین لطیفی، کلید خورد. بهنام تشکر یکی از بازیگران این سریال در اولین روز کاری این سریال عکسی از دودکش 2 به اشتراک گذاشت.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۱

سری اول این سریال رمضان دو سال قبل از شبکه یک پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. در این سریال علاوه بر تشکر، هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز و امیرحسین رستمی هم بازی می‌کنند.

به سوی سرزمین عشق!

مهرداد میناوند عکسی دسته‌جمعی به اشتراک گذاشت؛ داریوش ارجمند و مجید مظفری در کنار فوتبالیست‌هایی مانند مجتبی محرمی، ادموند بزیک، نیما نکیسا و... دیده می‌شوند. او در توضیح عکس نوشت: السلام علیک یا علی بن موسی‌الرضا. فرودگاه مهرآباد و پرواز به سوی سرزمین عشق ...

خندوانه‌ای‌ها در برج آزادی

محمد بحرانی گوینده عروسک جناب خان به دیدن تئاتر اسکارلت در دهه 60 به برج آزادی رفت و بعد از آن با سجاد افشاریان عکس یادگاری گرفت. افشاریان یکی از نویسندگان برنامه خندوانه است که در بخش مسابقه خنداننده برتر هم حضور یافت.

خستگی‌ام در رفت

گلاب آدینه به تماشای نمایشی که سپند امیرسلیمانی در آن بازی دارد، رفت. امیرسلیمانی عکسی در کنار آدینه به اشتراک گذاشت و نوشت: وقتی خانم آدینه که هم در بازیگری درجه یک هست و هم در انسانیت، کارم رو دیدن و تائیدم کردن، خستگی تمام سال‌ها از تنم بیرون رفت. پاینده باشین بانو و من هم زیر سایه‌تون درس پس بدم.

دفتر کار شلخته آلبرت انیشتین

یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان و فیزیکدانانی که پا روی این کره خاکی نهاده است، بدون شک آلبرت انیشتین است. این مرد در سال 1955 و روز 18 آوریل فوت کرد.

به گزارش مشرق، اما در همین زمان یک عکاس فرصت‌طلب به دفتر وی رفت و آخرین عکس را از این دفتر برداشت. این تصویر تمامی شلختگی انیشتین را نشان می‌دهد که کتاب‌ها و جزوات روی میز او پراکنده هستند.

 

تبلیغات خلاقانه

شرکت مرسدس بنز یکی از معتبرترین شرکت‌های ماشین‌سازی است، مردم در سراسر دنیا به خودروهای این شرکت اعتماد دارند، فروش مرسدس بنز بالاست و همیشه سیر صعودی دارد، اما کمپانی بنز باز هم برای جلب اعتماد و فروش بیشتر از تبلیغات خلاقانه استفاده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها