جانشین عملیات سپاه اعلام داد:

ماهانه 25 عملیات در مرزها علیه ضدانقلاب

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از توقیف دو شناور رزمی و سرنشینان آن توسط جمهوری اسلامی ایران ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۴
واکنش ترامپ در برابر عملیات نیروی دریایی سپاه

به گزارش جام جم آنلاین، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در واکنش به توقیف 2 فروند شناور رزمی آمریکایی و سرنشینان آن توسط ایران، گفت: این مساله نشانگر آن است که ایرانی‌ها دوست ندارند به رهبران آمریکا احترام بگذارند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما درباره اتفاقات اخیر صحبت می کنیم. به عنوان مثال، توقیف قایق ها. شاید با گذشت زمان ما این قایق ها را دوباره باز پس بگیریم، شاید هم نه چرا که ایرانی ها دوست دارند به ما طعنه بزنند چون آنها دوست ندارند به رهبران ما احترام بگذارند.

پیش از این نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در ساعت 16:30 سه‌شنبه مورخ 22/10/94 دو فروند شناور رزمی امریکایی حامل 10 تفنگدار مسلح که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل شدند.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه یادآور شده است: سرنشینان شناورهای Hمریکایی شامل 9 مرد و یک زن با برخورد اسلامی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه در سلامت کامل در محل مناسبی مستقر شده‌اند.

منبع : تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها