فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پرنده‌های دوزیست سپاه بومی‌سازی شده و به تولید انبوه رسیده‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۱
پرنده‌های ۲زیست سپاه به تولید انبوه رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از نخستین هواپیمای دوزیست ندسا گفت: ما در سازمان رزم نیروی دریایی سپاه متناسب با نیازمندی‌های اطلاعاتی، دفاعی و عملیاتی در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار گرفته‌ایم.

وی افزود: به‌کارگیری پرنده‌های دوزیست با قابلیت‌های اطلاعاتی، امدادی و عملیاتی از جمله ظرفیت‌هایی است که امروز از مراحل مختلف گذشته و با بومی سازی این تکنولوژی به تولید انبوه خواهد رسید.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: مدتهاست که جمهوری اسلامی ایران با ساخت این پرنده دریایی، پس از آمریکا، روسیه، آلمان و محصولات مشابه تولیدی در کشورهای دیگری مانند چین، به فناوری طراحی و ساخت این پرنده‌های دریایی دست یافته است.

وی افزود: با ساخته شدن پرنده دریایی شش‌نفره دوزیست بومی، ایران به جمع کشورهایی مانند آمریکا، روسیه و آلمان که دارای فناوری ساخت هواپیماهایی در این رده هستند، پیوست.

سردار فدوی با اشاره به قدرتی که مبتنی بر اشراف اطلاعاتی و پیش‌بینی تهدیدات در حوزه دریایی و دفاع از جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز شکل گرفته است، گفت: اگر امروز کشوری به فکر مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران باشد یا دنبال راهی برای خودکشی و نابودی می‌گردد و یا دچار جنون، مستی و یا زوال عقل شده است.

وی افزود: برخی از کشورهای وابسته منطقه به خود بیایند و دیکته دشمنان اسلام را انشا نکنند چرا که دشمنان قسم‌خورده جهان اسلام، به چیزی غیر از نابودی سرمایه‌ها و زیرساخت‌های ملت‌های اسلامی نمی‌اندیشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها