سیدمحمد غروی، عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به احتمال تکمیل فهرست مجلس خبرگان در جامعه مدرسین تا هفتم بهمن از تلاش این جامعه برای ارائه فهرست مشترک با جامعه روحانیت در تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۳

همزمان محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به راهکارهای ایجاد وحدت میان اصولگرایان اظهارامیدواری کرد تا پیش از 15 بهمن فهرست آنان در تهران قطعی شود.

شعار انتخاباتی اصلاح‌طلبان چیست؟

شعار انتخاباتی اصلاح‌طلبان در جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان مشخص شد.

الهام فخاری، مسئول روابط عمومی این شورا به ایلنا گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان با شعار «امید و آرامش، رونق اقتصادی» حضور خواهند داشت و با نام «ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان (گام دوم)» در فضای رقابت انتخاباتی فعالیت خواهند کرد.

بررسی صلاحیت‌ها در هیأت نظارت استان‌ها

سیامک ره پیک، سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات درباره فرآیند بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت استان‌ها، به خبرگزاری صداوسیما گفت: بعد از دریافت شکایات داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیات‌های اجرایی احراز نشده است، کار بررسی در هیأت نظارت استان‌ها هم برای این افراد و هم برای کل داوطلبان آغاز شده است.

واکنش زاکانی به یک شایعه

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به خبر منتشره مبنی بر ردصلاحیتش از سوی هیات‌های اجرایی گفت: خبرسازی درباره ردصلاحیتم نشانگر هراس باندهای قدرت و ثروت از بیان حقایق است. به گزارش تسنیم، او که درباره شایعه کانال تلگرامی روزنامه دولت سخن می‌گفت، افزود: از طریق رسانه‌های مجازی و زنجیره‌ای متوجه این شوخی شدم؛ البته دروغگویی کار خوبی نیست و به‌فضل الهی این حربه نیز رسوا خواهد شد.

رد شایعه جهتگیری هیات‌های اجرایی

محمدجواد کولیوند، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با سایت خانه ملت تاکید کرد: برخی شایعه‌ها وجود دارد مبنی بر این‌که تائید صلاحیت‌ها در هیات اجرایی به این دلیل که این هیات از سوی دولت تشکیل شده همراه با دیدگاه‌های سیاسی بوده که قویا این نظریه را رد می‌کنم.

تشکیل 2 کارگروه جدید در ائتلاف اصولگرایان

غلامعلی حدادعادل، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این‌که یکشنبه‌شب پنجمین جلسه شورای مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه کارگروه‌ها به ارائه گزارش تصمیمات خود پرداختند و همچنین دو کارگروه جدید نیز ایجاد شد تا مسائل مختلف مرتبط را دنبال کند.

فهرست «صدای ملت» می‌آید

سایت خانه ملت نوشت: علی مطهری، نماینده تهران دیروز در نشست علنی مجلس ضمن بیان این که با «تشکل صدای ملت»، فهرست انتخاباتی جداگانه‌ای در انتخابات خواهم داد، تصریح کرد: تشکل صدای ملت پوشاننده نقاط ضعف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است.

استقبال از جبهه یکتا در جبهه اصولگرایی

کامران دانشجو از وزرای دولت قبل در گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره مواضع انتخاباتی برخی اعضای کابینه محمود احمدی‌نژاد گفت: وزرایی که از دولت نهم و دهم در جبهه یکتا دور هم آمده‌اند در خانواده اصولگرایی هستند، لذا طبیعی است مجموعه اصولگرایی از یکتا استقبال می‌کند و یکتا هم از بودن در این جمع استقبال کرده است.

رکوردزنی در تائید صلاحیت‌ها

فارس نوشت: در جریان بررسی صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس در هیأت‌های اجرایی بیش از 90 درصد داوطلبان تائید صلاحیت و تنها 6درصد، رد صلاحیت شده‌اند. براساس این گزارش، در هیچ دوره‌ای از انتخابات مجلس، هیأت‌های اجرایی این حجم از نامزدها را تائید صلاحیت نکرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها