پنج مامور قلابی که به اتهام سرقت محموله‌های باری و خودروهای مدل بالا تحت تعقیب پلیس اصفهان بودند، دستگیر شدند. متهمان که تحت تعقیب پلیس هشت استان کشور بودند، پس از دستگیری راز دستبرد مسلحانه به طلافروشی و یک صرافی را فاش کردند.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۲
کلکسیونی از جرایم مسلحانه در پرونده راهزنان جاده

به گزارش جام‌جم ، سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی استان اصفهان از سرقت محموله باری‌اش توسط سارقان مسلح خبر داد. ماموران با حضوردر محل حادثه به تحقیق از شاکی پرداختند که وی گفت: محموله‌ای را بارزده و در جاده اصفهان – شیراز در حرکت بودم که یک خودروی سواری مقابلم توقف کرد و سه سرنشین آن که لباس پلیس به تن داشتند، با ادعای این‌که به آنها گزارش شده من بار سرقتی حمل می‌کنم، مرا پیاده کرده و با تهدید، کامیون و محموله‌اش را سرقت کردند.

باچهره‌نگاری از سارقان فراری، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که در ادامه تحقیقات، وقوع سرقت‌های مشابه در اصفهان و نائین به پلیس گزارش شد .

جستجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند سارقان از افراد سابقه‌دار هستند و سرکرده این گروه تبهکاری مردی به نام محمد بوده که از چهار سال پیش تحت تعقیب پلیس استان اصفهان است. او پیش از این نیز همراه برادرش باندی را در شهر اصفهان تشکیل داده و به سرقت از محموله‌های باری دست می‌زدند که در آن زمان برادرش دستگیر شد اما متهم گریخت .

سرانجام متهم و دو همدستش در اصفهان دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از خودروهای مدل بالا و محموله‌های باری اعتراف کردند. در ادامه تحقیقات دو عضو دیگر باند نیز در استان فارس دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی سیمکارت، ده دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی بی‌سیم، مدارک جعلی و سرقتی و دو قبضه سلاح گرم و 40 عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: با تحقیق از اعضای این باند که همگی غیر بومی و سابقه‌دار هستند، مشخص شد آنها مرتکب چهار فقره سرقت مسلحانه محموله‌های باری با جعل عنوان پلیس و 13 فقره سرقت خودروهای مدل بالا در استان‌های مرکزی، فارس، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و هرمزگان شده‌اند. آنها پس از تغییر در اصالت خودروها،آن را به مرزهای شرقی کشور منتقل کرده و فروخته بودند. سرکرده حرفه‌ای باند و دو نفر از همدستانش همچنین به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی و صرافی اعتراف کردند که پلیس آگاهی اصفهان تحقیق در این زمینه را آغاز کرده است. اعضای این باند تحت تعقیب پلیس هفت استان کشور بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها