ملوان در اعتراض به این انتقال از لیگ برتر کناره‌گیری کرد

شریفی سرباز تراکتورسازی شد

مهدی شریفی ستاره سابق سپاهان که در پی سرباز شدن به تبریز نقل مکان و در تقسیم مجدد سرباز ملوان شده بود، اما با رایزنی‌های مدیران تراکتورسازی این بازیکن دوباره به جمع تراکتوری‌ها برگشت و از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۴

به گزارش تسنیم، شریفی که برای حل مشکل خط حمله تراکتور به این تیم اضافه شده با حکم ستاد کل نیروهای مسلح، با تغییر کد از ملوان به تراکتور رفت تا این تیم را در رقابت‌های آسیایی همراهی کند. پیش‌بینی می‌شود اقدام تراکتورسازان با اعتراض شدید ملوانی‌ها مواجه شود. سردار کمالی در این‌باره گفت: به دلیل شرایط حساس تراکتورسازی و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این تصمیم به صورت استثنا انجام شده است. به این ترتیب تعداد بازیکنان اضافه شده به تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل به چهار نفر رسید. تراکتوری‌ها مهدی کیانی، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری را به جمع خود اضافه کرده‌ بودند.

کناره‌گیری ملوان

به دنبال این موضوع، هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه‌ای از مسئولان ورزش کشور، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ورزش نیروهای مسلح خواست تا در تقسیم بازیکنان سرباز برای این باشگاه با عدالت برخورد کنند.

در این بیانیه تصریح شده است که هیات مدیره باشگاه ملوان (اعضای غیرنظامی هیات مدیره ملوان متشکل از؛ دکتر احمد دنیامالی «رئیس هیات مدیره، عضو شورا و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران» ـ مهندس بدیعی‌فر«نایب رئیس هیات مدیره، عضو و رئیس شورای شهر بندرانزلی» و مهندس پورشعبان «عضو هیات مدیره و شهردار بندرانزلی») با هماهنگی و موافقت دو عضو نظامی هیات مدیره و در اعتراض به این تصمیم و عدم رعایت عدل و انصاف در تقسیم سربازهای فوتبالیست بین دو باشگاه تراکتور و ملوان و همچنین احقاق حق مردم شریف و شهیدپرور بندرانزلی و به‌دلیل احترام به خواسته هوادارانی که موضوع مهدی شریفی را پیگیری می‌کنند، تصمیم به تعطیلی تمرینات، استعفای دسته‌جمعی اعضای غیرنظامی هیات مدیره و کنار کشیدن تیم فوتبال ملوان از مسابقات لیگ برتر گرفت و تاکید می‌کنیم تا صدور نهایی امریه مهدی شریفی برای ملوان (که بنا به اعلام سردار محترم باران چشمه، شریفی بازیکن ملوان است) بر تصمیم خود اصرار و پافشاری خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها