برادر شیخ النمر در واکنش به جنایت آل سعود در به شهادت رساندن روحانی برجسته شیعی عربستانی تاکید کرد اعدام شیخ النمر برای خانواده وی غیرمنتظره بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۰
واکنش خانواده شیخ نمر به شهادت وی

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه المیادین به نقل از برادر شیخ باقرنمرالنمر روحانی برجسته شیعی عربستانی که خبر شهادت وی به دست رژیم آل سعود به خبر نخست رسانه‌ها تبدیل شده است، اعلام کرد اعدام شیخ النمر برای آنها غیر منتظره بوده است.

برادر شیخ النمر در عین حال در اشاره به اوج توحش و بی‌رحمی آل سعود گفته است اعدام واکنش منفی(آل سعود) به مواضع شهید النمر بوده و ما از همه می‌خواهیم که واکنش‌هایشان در چارچوب مسالمت آمیز باشد.

وی افزود ما تقاضا می‌کنیم که واکنش‌ها در سطح این حادثه شنیع باشد، اما از مرزهای مسالمت آمیز فراتر نرود.

رژیم آل سعود امروز شنبه دوازدهم دی ماه، شیخ النمر را به شهادت رساند.

علی عبدالله صالح فرمانده جنگ علیه عربستان شد

رئیس جمهور پیشین یمن فرماندهی جنگ علیه عربستان را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه اینترنتی "پانوراما الشرق الاوسط": منابع آگاه اعلام کردند "علی عبدالله صالح،" رئیس جمهور پیشین یمن، فرماندهی جنگ برضد عربستان را برعهده گرفته است.

یک منبع خبری نظامی متعلق به حزب کنگره ملی یمن اعلام کرد: علی عبدالله صالح رئیس کنونی این حزب، فرماندهی نبرد در برابر تجاوز عربستان را عهده دار شده است. هم اکنون نزدیک به 4 هزار و 700 نیروی زبده از جمله نیروهای گارد ریاست جمهوری پیشین یمن، برای سیطره کامل بر نوار مرزی مشترک با عربستان اعزام شده اند و فرماندهی آنان بر عهده علی عبدالله صالح است. همزمان بیش از 2 هزار و 500 نفر از نیروهای مردمی نیز پشتیبانی این نیروها را بر عهده دارند.

منبع خبری یاد شده اعلام کرد: علی عبدالله صالح 48 ساعت به آل سعود مهلت داده است که به تجاوزگری خود به یمن پایان دهند درغیر اینصورت، جنگ برضد عربستان را اعلام خواهد کرد و پس از آن، کشورهای عرب خلیج فارس به جهنمی تبدیل خواهد شد که مانند آنرا ندیده اند.

کارگزاران لاریجانی را بر عارف ترجیح می دهند

عضو ارشد حزب کارگزاران بار دیگر تاکید کرد که علی لاریجانی اصولگرا را به عارف اصلاح‌طلب ترجیح می‌دهد.

محمدرضا عطریانفر در مصاحبه‌ای با از روزنامه‌ اصلاح‌طلب آرمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر مدیریتی بین آقای عارف و لاریجانی کدام یک برای ریاست مجلس مناسب‌تر هستند؟ گفت: در نگاه اول آقای لاریجانی به دلیل اینکه تجربه موفقی در مدیریت مجلس داشته و نسبت به سازوکار پارلمان و مشکلات آن آگاه‌تر است، نسبت به آقای عارف که تجربه پارلمانی نداشته‌اند مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

عطریانفر پیشتر نیز درباره ریاست عارف بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفته بود که کارگزاران محوریت عارف‌ را نمی‌پذیرد و در جایی دیگری با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان فراوان مثل عارف دارند" نسبت به سرلیستی احتمالی عارف در انتخابات آتی واکنش نشان می‌دهد و از طرفی دیگر به ریاست عارف در شورای سیاست گذاری که به گفته برخی اصلاح‌طلبان با نظر خاص خاتمی انجام شده، تن نمی‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها