پسری که به اتهام قتل مادری جوان در جنگل نکا به قصاص محکوم شده بود، روز دوشنبه در ملأ عام به دار مجازات آویخته خواهد شد .
کد خبر: ۸۶۸۹۴۰
عامل جنایت در جنگل نکا در یک‌ قدمی مرگ

به گزارش جام‌جم ، عصر دهم اردیبهشت امسال مادری جوان به نام خدیجه در روستای داراب کلای میاندرود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شد و سوار یک خودروی مشکی‌رنگ با دو سرنشین شد. با طولانی شدن غیبت زن جوان، خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی ناپدید شدن وی را اطلاع دادند. در ادامه تحقیقات ماموران توانستند سرنخ‌هایی به دست آورند که نشان می‌داد، زن گمشده سوار خودرویی شده و بعد از آن ناپدید شده است. با دستگیری راننده خودرو و بازجویی از وی، مشخص شد او با همدستی دوستش زن جوان را کشته است.

متهم در اظهاراتش گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه در اطراف روستا بودیم که متوجه زنی جوان در حاشیه خیابان شدیم. او را سوار کردیم. از وضع ظاهری‌اش مشخص بود وضع مالی خوبی دارد. بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم به سرعت از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند، اما او مقاومت کرد و سعی داشت خود را از خودرو بیرون بیندازد. دوستم چند ضربه چاقو به او زد و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم. در آنجا اموال او را برداشتیم، اما چون می‌ترسیدیم توسط او شناسایی شویم، پیکر نیمه‌جانش را به دره‌ای در جنگل‌های نکا انداختیم. با اعتراف وی، همدستش تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد .

در ادامه پس از چند جلسه محاکمه متهمان در شعبه دوم دادگاه کیفری استان مازندران، متهم ردیف اول پرونده به نام عباس به قصاص در ملأعام در شهرستان میاندرود و به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی به تحمل 15 سال حبس و مشارکت در سرقت به عنف علاوه بر رد مال مسروقه به تحمل 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق تعزیری و متهم ردیف دوم پرونده نیز به اتهام معاونت در قتل به تحمل 25 سال حبس تعزیری، مشارکت در آدم‌ربایی 15 سال و سرقت به عنف و آزار 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شدند که احکام صادره به‌تائید قضات شعبه 29 دیوان‌عالی کشور رسید.

به این ترتیب عباس متهم ردیف اول پرونده پس از آن‌که اولیای دم سهم فرزند صغیر و تفاضل دیه مقتول را پرداخت کردند و تنفیذ ریاست قوه قضاییه و با توجه به اصرار اولیای دم برای اجرای حکم قصاص، روز دوشنبه 14 دی در ملأعام به دار مجازات آویخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها