سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: عده ای هر شش ساعت یکبار در فضای مجازی خبر دروغ می دادند که بگویند اصولگرایان با هم وحدت پیدا نمی رسند.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۸
هر 6 ساعت یک خبر دروغ علیه اصولگرایان می دادند

به گزارش جام جم آنلاین، غلامعلی حداد عادل در همایش وحدت اصولگرایان با عنوان بصیرت افزود: 9 دی لبریز شدن کاسه صبر ملتی بود که نزدیک به شش ماه شاهد فتنه انگیزی دشمنان بود.

وی گفت: لازم است اصولگرایان به 18 سال پیش نگاهی بیندازند و فراز و فرودهای این سالها را تجزیه و تحلیل و عوامل پیروزی و شکست را بررسی کنند.

حدادعادل شرایط انتخابات امسال را از همیشه حساس تر خواند و گفت: برخی به شوخی می گویند که همیشه می گوییم انتخابات امسال حساس تر است اما با استدلال می گویم که حقیقتا انتخابات امسال حساس تر است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: در گذشته بلندگوهای تبلیغاتی بیگانه به مردم اصرار می کردند که در انتخابات شرکت نکنند و به نحوی انتخابات را تحریم می کردند.

وی گفت: اما اکنون چه اتفاقی افتاده است که شبکه صهیونیستی من و تو برای انتخابات ما هر شب برنامه دارد و دیگر از شرکت نکردن در انتخابات سخن نمی گوید؟

وی گفت: آنها برای مدیریت افکار عمومی برنامه اجرا می کنند .

حدادعادل شرایط کنونی منطقه را نیز دلیلی دیگر بر حساسیت این دوره از انتخابات ذکر کرد و گفت:‌ به وضوح می بینیم که چطور وزیر امورخارجه آمریکا از تروریست ها حمایت می کند و دشمنان تروریسم از جمله حزب الله و ایران را تروریسم معرفی می کند.

وی گفت: هنوز امضای برجام خشک نشده و عملا هیچ قدمی در رفع تحریم ها برداشته نشد که به دارائیهای ایران به بهانه های مختلف دستبرد زده شد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: برخی تلاش می کنند نه تنها انتخابات مجلس شورای اسلامی بلکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را هم دو قطبی کنند که به مصلحت کشور و در راستای خدمت به مردم نیست.

حدادعادل در همایش وحدت اصولگرایان که با عنوان بصیرت برگزار شد، افزود: اخلاص یکی از شرایط اصولگرایی است و اگر وارد صحنه انتخابات شدیم باید برای خدا باشد.

وی با اشاره به اینکه تعصب حزبی با اصولگرایی منافات دارد افزود: حزب و تشکل و سازمان و جمعیت را باید برای انقلاب بخواهیم نه انقلاب را برای خودمان.

حدادعادل افزود: اگر مجلسی در خدمت اسلام و انقلاب تشکیل شود همه تشکل های اصولگرا از آن بهره می برند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: در شرایط حساس کنونی شرط نخست این است که همه در ائتلاف بزرگ اصولگرایان، تعصبات و وابستگی های حزبی و تشکیلاتی را پشت در ائتلاف بگذارند.

حدادعادل گفت: ما به آینده امیدواریم و تشکل های اصولگرایی تاکنون وحدت خود را نشان دادند و هر کسی این وحدت را بشکند باید هزینه اش را بپردازد.

وی گفت: اگر برای خدا آمده و ثبت نام کرده ایم آماده باشیم که اگر برای خدا لازم شد کنار هم برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها