استاندار تهران با اشاره به کاهش آلاینده‌های هوای شهر تهران گفت: فردا هیچ یک از مقاطع تحصیلی شهر تهران تعطیل نیست.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۹
مدارس پایتخت فردا تعطیل نیست

به گزارش جام جم آنلاین ، حسین هاشمی با اعلام این که شاخص آلودگی هوای تهران امروز کاهش داشته است و مدارس تهران فردا تعطیل نخواهد بود، گفت: تصمیمات لازم جهت مهار آلودگی هوای تهران پس از پایان جلسه کمیته اضطرار اعلام خواهد شد.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران روز گذشته اعلام کرد با توجه به اینکه شاخص آلودگی هوا زیر ۱۵۰ است و همچنین با توجه به اینکه تعطیلی چند روزه مدارس در ایام امتحانات منجر به عقب افتادن دانش‌آموزان شده است، مدارس شهر تهران در هیچ یک از مقاطع تعطیلی فردا تعطیل نیست.

بر اساس تصمیم این کمیته، معادن شن و ماسه اطراف تهران، تعطیل و فروش طرح ترافیک روزانه در روزهای پیش‌رو متوقف اعلام شد. از پلیس راهور تهران نیز خواسته شد آمادگی لازم را داشته باشد تا اگر شرایط بحرانی بود، مقدمات لازم برای اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا شود.

کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران از وزارت ورزش و جوانان نیز خواست با توجه به اینکه در شرایط آلودگی هوا نه برای خود ورزشکاران و نه برای طرفداران آنها، ورزش در فضای باز به صلاح نیست، کلیه بازی‌های ورزشی پرطرفدار در شهر تهران طی روزهای آینده لغو شود و همچنین ساعت ورزش مدارس و ورزش صبحگاهی همگانی تعطیل باشد.

این کمیته همچنین از اورژانس خواست که آمادگی لازم برای موارد خاص را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها