فراخوان گروه «دارکوب» برای همکاری

چه کسی جایگزین حامد بهداد و مهران مدیری می‌شود؟

گروه موسیقی «دارکوب» در فاز جدید فعالیت‌های خود با یک خواننده جدید همکاری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۹
چه کسی جایگزین حامد بهداد و مهران مدیری می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، این گروه به سرپرستی «همایون نصیری» فراخوانی را منتشر کرده است که در آن از خوانندگان مستعد برای همکاری دعوت به عمل آورده‌اند.

در متن این فراخوان آمده است: «گروه دارکوب در نظر دارد تا طی این فراخوان، در جهت آشنایی با خواننده‌ای مستعد برای همکاری‌های آتی اقدام نماید.

شما عزیزان می‌توانید با ارسال ویدئویی سی ثانیه‌ای از یکی از قطعات ما به آدرس ایمیل daarkoobband@gmail.com در این رقابت شرکت کنید.

لطفاً ویدئوهای ارسالی بیشتر از سی ثانیه نباشد و حتماً شماره تماس، نام و شهر محل سکونت خود را در ایمیل ارسالی قید نمایید. حتماً یکی از قطعات دارکوب در ویدئوی مذکور اجرا شود و مهلت ارسال ویدئوها تا روز 11 دی‌ماه خواهد بود.»

دارکوب یکی از گروه‌های باسابقه و فعال در زمینه موسیقی تلفیقی است که فعالیت خود را از نیمه دهه هشتاد آغاز کرد.

تا چند سال قبل اجرای قطعات باکلام دارکوب توسط «مهران مدیری» و «حامد بهداد» که از چهره‌های مطرح سینمایی هستند، انجام می‌شد اما آنها در ادامه روند متفاوتی را پیش گرفتند و در آلبوم «لیوا» با محسن شریفیان و در «نوکوب» با سه خواننده از دنیای موسیقی همکاری کردند. «حمیدرضا ترکاشوند»، «علی زندوکیلی» و «رضا کولقانی» خوانندگان این آلبوم بودند.

«نوکوب» شهریور امسال به بازار عرضه شد و نسبت به دو اثر قبلی دارکوب متفاوت‌تر بود و در ادامه، کنسرت این آلبوم را هم در برج میلاد تهران برگزار کردند.

حال باید دید این گروه که متشکل از چهره‌های مطرح موسیقی کشور است، در ادامه با چه خواننده‌ای همکاری خواهد کرد و کدام چهره جوان شانس همکاری با آنها را پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها