کارکردهای شبکه مستند

آگاهی و سرگرمی با شبکه مستند

مستند «کسی به فکر جنگل ها نیست» به کارگردانی یاسر طالبی جایزه بخش خاورمیانه جشنواره بین المللی «کمپوست» را به دست آورد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۶
مستند ایرانی در مسابقه کمپوست جهانی گل کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مستند کسی به فکر جنگل ها نیست جایزه بخش خاورمیانه جشنواره بین المللی «Global Compost Film Contest» را به دست آورده است.

این جشنواره با موضوع فیلم های زیست محیطی در سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار شده است.

مستند «کسی به فکر جنگل ها نیست» که میترا روحی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته در رقابت با فیلم‌هایی از 91 کشور در بخش مسابقه موفق شد به این جایزه دست یابد. این مستند، اپیزودی از مجموعه مستند لبه بهشت، تولید سیمای مرکز مازندران است.

یاسر طالبی، کارگردان جوان ساروی با این مستند و فیلم کوتاه «قلب من» به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیومکزیکو نیز راه یافته است.

این جشنواره، فیلم‌های جدید و کلاسیک کودک و نوجوان و همچنین ویدیوهایی از استودیوهای فیلمسازی و آثار فیلمسازان مستقل و دانشجو را به نمایش می‌گذارد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان KIDS FIRST نیومکزیکو ژانویه برگزار می‌شود.

وی آذرماه امسال نیز با مستند «سد توقف» جایزه بهترین مستند جشنواره بین المللی GIFLIF 2015 هندوستان و با فیلم «فرزندان» تندیس بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره Reel Rose میامی آمریکا را به دست آورده بود.

طالبی متولد 25 شهریور 1361 از ساری، فیلم‌نامه‌نویس، تصویربردار، تدوینگر، کارگردان و مستندساز است. او دانش آموخته سینما و عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها