سخنگوی دولت از نهایی شدن بودجه سال ۱۳۹۵ در جلسه یکشنبه گذشته هیئت دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۶
نوبخت: بودجه ۹۵ در هیئت دولت نهایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه سال 95 در جلسه یکشنبه گذشته هیئت دولت نهایی شد گفت: در این لایحه از 267 هزار میلیارد تومان منابع عمومی، رقمی در حد 66 هزار میلیارد تومان از محل فروش نفت و 201 هزار میلیارد تومان دیگر از منابع دیگر تامین می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه لایحه بودجه سال 1395 و برنامه توسعه ششم از آبان ماه به تصویب هیئت وزیران رسیده است گفت: در برنامه توسعه، دقتی مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی وجود دارد که در حال انجام است.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص اینکه لایحه بودجه سال 1395 کل کشور و برنامه ششم توسعه چه زمانی به مجلس ارائه خواهد شد و آیا انتظار دارید که در مجلس نهم به تصویب برسد اظهار داشت: بودجه و برنامه ششم توسعه از آبان ماه به هیئت وزیران تقدیم و تصویب شده است و برنامه توسعه نیز کار زیادی نخواهد داشت.

وی افزود: ضمن اینکه در برنامه یک دقت دیگری هم وجود دارد که آن مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی است که باید برای تطبیق این برنامه‌ با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز بررسی شود.

نوبخت گفت: فکر نمی کنم یک تا دو هفته بیشتر طول بکشد و ان‌شاءالله برنامه را تمام خواهیم کرد و به مجلس ارائه می کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس باید زمانی را برای بررسی احکام دائمی لحاظ کند افزود: با فرض اینکه ما بودجه را در تابستان نیز ارائه می کردیم، هنوز بخش‌هایی از آن در دست بررسی است.

نوبخت گفت: بودجه هم آماده است و با احکامش تقدیم مجلس می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها