تناقض گویی آموزش و پرورش تهران در اعلام روزهای تعطیل

مدارس تهران فعلا فقط یک روز تعطیل است نه 2 روز

آموزش و پرورش شهر تهران خبر قبلی خود مبنی بر تعطیلی مدارس این شهر را در دو روز آینده اصلاح کرد.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۳
مدارس تهران فعلا فقط یک روز تعطیل است نه 2 روز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سخنگوی آموزش و پرورش تهران گفت: براساس بررسی های به عمل آمده کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت، مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و همه مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران فردا یکشنبه تعطیل است.

مسعود ثقفی افزود: با توجه به شرایط پایدار جوی و بروز پدیده آلودگی هوا و مصوبه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا ، تمامی مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران در مقاطع مختلف و مهدهای کودک و پیش دبستانی فردا یکشنبه تعطیل است.

وی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس در روزهای آینده به شرایط آلودگی هوا بستگی دارد و بررسی این موضوع در کارگروه اضطرار آلودگی هوا انجام می‌شود.

ثقفی گفت: هیچ گونه تصمیمی تاکنون در خصوص تعطیلی مدارس تا پایان هفته گرفته نشده است و هرگونه بررسی در این خصوص منوط به تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هواست.

این در حالی است که ساعاتی قبل اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه آیین‌ رونمایی از کتاب «دستنامه شهاب» به خبرنگاران گفته بود : به دلیل آلودگی شدید هوا، مدارس تهران در همه مقاطع، فردا 29 و پس فردا 30 آذرماه تعطیل است.

هنوز بسیاری از خبرگزاری ها براساس خبر قبلی آموزش و پرورش، تعطیلی مدارس تهران را 2 روز اعلام کرده اند.

به هر حال، این تناقض گویی از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش تهران پذیرفتنی نیست زیرا چنین اخباری که بازتاب گسترده ای در میان مردم دارد موجب سرگردانی والدین می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها